chirsso Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har kjøpt to stk Nintendo DS med Super mario Bros og Super mario Cart til bursdagen til gutta mine. Min bror ønsker å kjøpe et spill til hver av dem. Hvilke spill anbefales til 5 og 6 åringer, bortsett fra de overnevnte. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 en cyclops evolution brikke så kan du laste ned spillene ellers anbefaler jeg geometry wars, og pokemon diamond/pearl Lenke til kommentar
Slapp Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Med mindre dine barn snakker flytende engelsk, eller har en ekstrem forståelse for logikk og sammenheng, vil jeg fraråde fra å kjøpe Pokemon. Det er faktisk mye mer anvansert enn folk flest tenker før de har prøvd det. Mest sannsynlig kommer de til å vimse rundt i startområdet fra første stund og gå lei etter et par dager. Med mindre du har en tidligere historie som Pokemon-spiller, og kan hjelpe dem i gang. Endret 5. mars 2009 av Slapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå