xX Martin Xx Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har en bilstero med usb hvordan kan jeg koble den til pcen sånn at jeg kan høre på musikken jeg har på pcen i bilen:) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvis den har AUX inngang, så er det der du må koble inn ledning fra pc`n sin lydutgang. Tror ikke det går ann å få lyd inn på usb porten.... men du kan jo bare kjøpe en 8gb minnepenn på clas, og fylle den med musikk, og plugge den i usb porten Lenke til kommentar
xX Martin Xx Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvis den har AUX inngang, så er det der du må koble inn ledning fra pc`n sin lydutgang. Tror ikke det går ann å få lyd inn på usb porten.... men du kan jo bare kjøpe en 8gb minnepenn på clas, og fylle den med musikk, og plugge den i usb porten tenkte å bruke det med spotify Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 USB-inngangen vil lese en eventuell harddisk/minnepenn, og ikke hva som helst. Du vil ikke kunne browse PCen din ved å koble til gjennom USB. Skal du spille av musikk fra spotify kan du koble til ved hjelp av AUX, som cossiemk1 sier. Men planlegger du å stå stille slik at du har Internett du eller? Lenke til kommentar
xX Martin Xx Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 USB-inngangen vil lese en eventuell harddisk/minnepenn, og ikke hva som helst. Du vil ikke kunne browse PCen din ved å koble til gjennom USB. Skal du spille av musikk fra spotify kan du koble til ved hjelp av AUX, som cossiemk1 sier. Men planlegger du å stå stille slik at du har Internett du eller? Mobilt bredband Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Alright, men da må du nok bruke AUX, for å overføre ren lyd, siden det ved bruk av USB kun vil "browse" etter kompatible filer. Lenke til kommentar
xX Martin Xx Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 ok Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå