Gå til innhold

Half-Life 2 // Half-Life

Anbefalte innlegg

joa, med all hypen rundt HL2 nå (sjekk csnation.counter-strike.no) så var det noen som sa

» Yes, you're still Gordon Freeman, and yes, the story assumes you went to work for the G-Man.

det skjønte ikke jeg meteren av, og bestemte meg for å runne slutten av HL igjen.. Noen som har en savegame som er på Xen (planeten) for det var der jeg fant CS, og dermed slutta sist...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis man gikk ut av "heisen/toget" og inn i den grønne "boblen" så sa man JA og alle levde lykkelig resten av livet.

Hvis man forble i "heisen/toget" ble den slemme mannen sint på deg, og du våknet opp med masse monstere rundt som heller ikke var spessielt glad i deg. Men du kunne ikke gjøre noe, alt ble bare sort.

.exe

Lenke til kommentar
Angrer enormt nå på at jeg ikke har runda half - life selv nå. klikka på den fremmede planeten med de trampoline greiene. Altfor stress.

Hva med å runde det nå? Det spillet er ABSOLUTT verdt å ta frem igjen fra støvfyllte hyller! Har selv runda det 3 eller 4 ganger, siste gang for et par måneder siden. NESTEN like gøy hver gang :) Selv om grafikken ikke er _all that_ lengre så er det absolutt verdt din oppmerksomhet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...