sfRoyal Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 joa, med all hypen rundt HL2 nå (sjekk csnation.counter-strike.no) så var det noen som sa » Yes, you're still Gordon Freeman, and yes, the story assumes you went to work for the G-Man. det skjønte ikke jeg meteren av, og bestemte meg for å runne slutten av HL igjen.. Noen som har en savegame som er på Xen (planeten) for det var der jeg fant CS, og dermed slutta sist... Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har ikke fra phlaneten, men har en fra Nihilanth- sokken...(sluttbossen) Veit ikke hvorfor jeg har sletta så mange saver... Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 har formatert og/eller reinstallert 30-40 ganger siden jeg hadde den saven.. må vel ha kraftig undelete software for å se den saven igjen :/ Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Oo, faktisk ikke mange ukene siden jeg hadde faktisk det. Men nå er den nylig formatert. Sorry. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ewh. ta deg friheten til å runne det. kunne gjort det for deg men har runna det 2 ganger fra før av. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 joa, men har spilt til Xen før.... kjedelig å begyne heeeeeeeeelt fra begynelsen igjen :/ Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvis du ikke husker det så ble du tilbudt en jobb på slutten av mannen i blå dress. Husker ikke om hvis du gikk ut så tok du jobben og hvis du forble inni sa du nei. HL2 antar at du sa ja. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hvis man gikk ut av "heisen/toget" og inn i den grønne "boblen" så sa man JA og alle levde lykkelig resten av livet. Hvis man forble i "heisen/toget" ble den slemme mannen sint på deg, og du våknet opp med masse monstere rundt som heller ikke var spessielt glad i deg. Men du kunne ikke gjøre noe, alt ble bare sort. .exe Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Likte dårlig at HL2 antar at du svarte ja. Hvilken kylling var det som svarte ja? Seff svarte vi NEI! Var klar til å blåse hue av gubben jeg > Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Angrer enormt nå på at jeg ikke har runda half - life selv nå. klikka på den fremmede planeten med de trampoline greiene. Altfor stress. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Angrer enormt nå på at jeg ikke har runda half - life selv nå. klikka på den fremmede planeten med de trampoline greiene. Altfor stress. Hva med å runde det nå? Det spillet er ABSOLUTT verdt å ta frem igjen fra støvfyllte hyller! Har selv runda det 3 eller 4 ganger, siste gang for et par måneder siden. NESTEN like gøy hver gang Selv om grafikken ikke er _all that_ lengre så er det absolutt verdt din oppmerksomhet! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 om man skal spille Half-life om igjen, husk å *ikke* ha det patcha. Patchene som er sluppet gjør spillet utrolig buggy. Headcrabs faller bare helvveis ned fra taket osv, soldatene tar dekning 10cm fra deg osv. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Angrer enormt nå på at jeg ikke har runda half - life selv nå. klikka på den fremmede planeten med de trampoline greiene. Altfor stress. vel. det er den vanskeligste delen av spillet. :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå