kasamo2 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Okay:D Men vet du om det er noen butikker som har 32Lg3000 inne så jeg kan se på den...? Kan jo, bestille den uten og se på den...Men har lissom litt lyst og se på den først Nei og det er nok få el giganter som har LG3000 som utstillingsmodell det er jo ikke akkurat Dagens nyhet lenger selv om skjermen er veldig god (ta sjansen og kjøp) du blir nok godt fornøyd Ok, så da burde jeg ta sjansen og kjøpe den fra for eks mpx. Fordi den er bedre en den samsungen, uansett den er ute nå. Ja, jeg vet jo egentelig at Lg 3000 er best i den pris klassen:P Så da er det nok best at jeg kjøper den skjermen...Kan jo vente til bedre kommer...Men det orker jeg ikke:P Den vil nok ikke bli dårlig med en gang Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Elgiganten her jeg bor hadde 32LG3000 inne. Bildet så egentlig ganske bra ut til å være en 32 tommer under 4 lapper. Har lagt inn en bestilling på den selv, så gleder meg til å få den i hus og testet et par blu-ray-filmer på den Endret 8. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Elgiganten her jeg bor hadde 32LG3000 inne. Bildet så egentlig ganske bra ut til å være en 32 tommer under 4 lapper. Har lagt inn en bestilling på den selv, så gleder meg til å få den i hus og testet et par blu-ray-filmer på den Hvor er det du bor da? Så du mener jeg burde bestille det tv i dag? Uten at jeg har sett det før...? Eller syntes du jeg burde få sett det først...? Takker for alle svar Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sandnes/Stavanger. Hentet den i går. Har til nå bare fått testet den med vanlige TV-sendinger, men det ser veldig bra ut. I hvertfall etter jeg hadde lekt med innstillingene en stund. Denne har også 1:1 pikselmapping/just scan slik at bildet blir helt perfekt når du kobler til pc'en, noe som er gull verdt for min del. Du vil nok ikke bli skuffet hvis du bestiller den uten å se den "live" først, men har du mulighet til å sjekke den ut, ville jeg gjort det Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 så du syntes jeg burde kjøpe det? Alle som har noen erfaringer svar meg takker for alle svar:D Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vet ikke om så mange andre alternativer egentlig. Samsung-modellene er vel de eneste og de har jeg hørt mye dårlig om. Eller så har du jo billig-TV'ene Teco og Tatung for en tusenlapp mindre, men ut i fra det jeg har hørt skal prisøkningen være verdt det. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte denne TV'en i hvertfall Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 så du syntes jeg burde kjøpe det? Alle som har noen erfaringer svar meg takker for alle svar:D I den prisklassen sier jeg bare løp og kjøp, du finner garantert ikke noe som er merkbart bedre til den prisen uansett hvor lenge og mye du leter. Blir du ikke fornøyd med den vil du uansett ikke bli fornøyd med noen skjermer i denne prisklassen men det er selvfølgelig ikke en umulighet i dette segmentet. Uansett så kan man bruke angreretten hvis man ikke er fornøyd, koster 2-300 kr å sende tilbake og da er det eventuelt bare å spare videre. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) så du syntes jeg burde kjøpe det? Alle som har noen erfaringer svar meg takker for alle svar:D Hvis det er LG 32LG3000 du snakker om, så er svaret ja. Hvis det fortsatt er snakk om Samsung LE32A336, så sier jeg hmmm - skeptisk. Umoderne design med mye plast i forhold til skjerm, kanskje markedets største 32", ikke spesielt naturtro bilde, og lyd som en 200-kroners reiseradio. Endret 11. mars 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg kan anbefalle deg denne tv'en siden jeg har netopp kjøpt den selv funker helt fint og med frakt kommer den på 3500,- kr til Harstad. Bildet er drit bra i fårhold til pris Løp og kjøp !! Endret 11. mars 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg kan anbefalle deg denne tv'en siden jeg har netopp kjøpt den selv funker helt fint og med frakt kommer den på 3500,- kr til Harstad. Bildet er drit bra i fårhold til pris Løp og kjøp !! Nei styr unna (billig ræl) det har vært fryktelig mye feil og tull med de få som er solgt av denne skjermen så styr glatt unna. Billig=Ja, kvalitet=Nei Endret 11. mars 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Ja, jeg tror jeg skal bestille den tv'n snart:P I morra håper jeg:D Jeg har blitt overbevist nok nå, best for dere att den er bra! haha:P den er nok veldig bra tror jeg:P skal bestille i morra...Er jeg ganske sikker på...Jeg hadde tenkt i dag...Men...Ble opptatt:P Endret 11. mars 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Skulle te og kjøpe nå...Men så var det mye diskutering om pris og frakt osv... På amentio blir tv'n med frakt 4 043,25kr på mpx...Ja, vet jeg ikke men tv'n koster 25kr mer der da haha xD Har vell ikke så mye og si...Men mamma og pappa bryr seg sikkert veldig mye om 50-100kr:P Å internettet er så seint i dag at jeg ikke kan registrere bruker en gang.... Så håper jeg får bestilt 32Lg3000 i morra etter skolen... Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Takker for all hjelpa jeg har fått:d Har bestilt tv'n nå, får håpe jeg blir fornøyd...Men hvordan ledning trenger jeg for og koble fra pc'n til tv'n...Viss ingen svarer på jeg lage en ny tråd:P Må bare spare til ps3 nå da:P Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har pc'en din HDMI-utgang er det bare å bruke en vanlig HDMI-kabel. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har pc'en din HDMI-utgang er det bare å bruke en vanlig HDMI-kabel. Hvis ikke så bruker du VGA.. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 ok, takker:D tror ikke jeg har hdmi men vga har jeg... Fungerer vell greit det å Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 ok, takker:D tror ikke jeg har hdmi men vga har jeg... Fungerer vell greit det å Jada-jada Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 jeg skal også kjøpe en 32" står mellom disse 3: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL har egentlig lyst på en annen til 7300 men det blir litt for dyrt.. hvilken burde jeg kjøpe? skal spille og se på tv.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du bør velge alternativ 3 da du trenger 100 Hz ved spilling. Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du bør velge alternativ 3 da du trenger 100 Hz ved spilling. hva med den første da? er den noe bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå