Gå til innhold

Tilbud fra elkjop 32" lcd tv! vært det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er den Lg'en lissom noe særlig bedre eller...? Jeg har hørt at samsung er best på billig tv'er... Men er kanskje bare tull:P

Vet at du ikke får veldig bra tv for 4k men er mye bedre en det 18" sorte rør boksen jeg har nå da:P

Lenke til kommentar
Er den Lg'en lissom noe særlig bedre eller...? Jeg har hørt at samsung er best på billig tv'er... Men er kanskje bare tull:P

Vet at du ikke får veldig bra tv for 4k men er mye bedre en det 18" sorte rør boksen jeg har nå da:P

LG3000 er den klart beste 32T i 4000,- klassen.

Dette har blitt konkludert her inne gang på gang hvis du gidder å søke litt i dette flotte forumet...

Lenke til kommentar

Er det lissom noen som, vet om en billig side de selger den skjermen eller? Vet jeg kan søke på google osv..... men har ikke finni noe særlig(er dum) så viss noen hadde tatt seg 5min og søki litt:P eller viss dere vet er det bedre:P så hadde jeg blitt glad

Lenke til kommentar

takker:D

tror jeg tar denna da:

http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=97113

Men hvordan fikk du den for 3k når prisen er 3,8k nå!?!? Er veldig nyskjerrig:P

Edit: Jeg kan koble det tv opp til ett 5,1 hjemme kino..? Med optisk ledning...Eller gjøres det via boksen du får tv signaler til...Å evt hvordan får du kobla logitech z-5500 til ps3 og tv uten mye bytting av ledninger...?

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar
takker:D

tror jeg tar denna da:

http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=97113

Men hvordan fikk du den for 3k når prisen er 3,8k nå!?!? Er veldig nyskjerrig:P

Edit: Jeg kan koble det tv opp til ett 5,1 hjemme kino..? Med optisk ledning...Eller gjøres det via boksen du får tv signaler til...Å evt hvordan får du kobla logitech z-5500 til ps3 og tv uten mye bytting av ledninger...?

Du kobler lyd ut fra boksen som gir deg tv-signaler, dette gjøres med kabel som er rød og hvit i ene enden, og har jackplugg i andre enden. PS3'en din har optisk utgang, den kan kobles rett på z5500 den og.

Det siste du skal gjøre er å koble alt til tven din og så koble optisk ut fra tven til høyttalersettet - det vil gi deg elendig lyd samt lydforsinkelse.

Lenke til kommentar
Okay:D Men vet du om det er noen butikker som har 32Lg3000 inne så jeg kan se på den...? Kan jo, bestille den uten og se på den...Men har lissom litt lyst og se på den først

Nei og det er nok få el giganter som har LG3000 som utstillingsmodell det er jo ikke akkurat Dagens nyhet lenger selv om skjermen er veldig god (ta sjansen og kjøp) du blir nok godt fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...