Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Elkjøp.no - levringstider?

Anbefalte innlegg

Internettpris = Varen har mest sannsynlig en annen pris i butikk, og om den har det får du ikke matchet prisen. Disse produktene kan heller ikke handles på collect@store.

Prøvde nettopp med ett Nikon D90 merket internettpris, der kunne man velge å hente i butikk.

Alt annet kan variere i pris (står nederst på alle sider, og der du sjekker lagerstatus), men du får nettprisen om du handler på collect@store, evt snakker med selgeren i butikken.

Har mange ganger snakket med selgere som ikke vil gi nettpris selv om det ikke står internettpris på varen men det kan så klart heller bestilles og hentes i butikk.

Sånn det er når man har en større mengde varehus, mange varer, osv. Du som prisbevisst kunde får ihvertfall en god pris med et smil :).

Hehe, handler aldri uten å få en god pris mener også at pruting er en del av selve handelen.

Uansett, jeg mener fortsatt at internettprismerkingen til Elkjop.no ikke sier noe som helst.

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

hvorfor pruter ikke dere på matvarebutikken? er jo der du legger igjen mest penger, og er jo de som tjener grovt. for ikke å snakke om sportsbutikker. der snakker vi store summer på inntjent.

dessuten er det mere penger for deg som forbruker å bruke tiden din på å prute i matbutikk en å prute i elektro butikk, det er erfaringen min.

for ikke å snakke om å prute på bussen, spesielt når man må stå hele veien (er jo latterlig å betale full pris da)

Lenke til kommentar
hvorfor pruter ikke dere på matvarebutikken? er jo der du legger igjen mest penger, og er jo de som tjener grovt

Ja, det er der du legger igjen meste penger men å prute på matvarer ser jeg på som bortkastet.

Hvorfor:

Fordi en matbutikk taper mer penger på å regne ut en god pris på matvarer enn å rette innsatsen mot de kundene som ikke pruter.

Vill efølg meg dum å prute på 1 liter melk, ett brød og en 12 pk egg med ett dusin folk i kø bak meg.

for ikke å snakke om sportsbutikker. der snakker vi store summer på inntjent.

Det er da vanlig å prute på sportsutstyr og bekledning.

dessuten er det mere penger for deg som forbruker å bruke tiden din på å prute i matbutikk en å prute i elektro butikk, det er erfaringen min.

Da er du enormt bra på pruting på matvarer og temmelig dårlig på å prute på elektrovarer. NEI, man får IKKE avslag på en dobbeltpakning med AA batterier.

Kjøper du inn stort til arrangement kan du kanskje få prutet litt i matbutikker.

At du klarer å prute på matvarer som privatperson får du meg IKKE til å tro. Hvis du spør om jeg tror du er en løgnhals hvis du påstår dette så er svaret mitt ett stort fett JA!

for ikke å snakke om å prute på bussen, spesielt når man må stå hele veien (er jo latterlig å betale full pris da)

Du betaler for turen, ikke for en seteplass. En buss har per def. ett antall sitteplasser og ett anall ståplasser.

Lenke til kommentar

ah samma d, jeg skjønner bare ikke hvorfor folk ikke pruter på ting de bruker de virkelig store budsjett postene på. jeg har ikke sagt noe om hva jeg gjør, jeg er da en beskjeden person som såvidt tør e så betjeningen i øynene i 2sek uten å føle meg uvel.

Lenke til kommentar
ah samma d, jeg skjønner bare ikke hvorfor folk ikke pruter på ting de bruker de virkelig store budsjett postene på. jeg har ikke sagt noe om hva jeg gjør, jeg er da en beskjeden person som såvidt tør e så betjeningen i øynene i 2sek uten å føle meg uvel.

Prut i en matbutikk ett par ganger og neste gang du kommer møter nok sjefen deg i døra og sier du ikke er ønsket som kunde der.

Kanskje det er en god grunn?

........ jeg har ikke sagt noe om hva jeg gjør..........

Du sa jo nettopp at det er egen erfaring at det lønner seg å prute i matbutikker, bestem deg nå da!!

LOL, skulle gjerne sett deg (eller noen andre) prøve å prute i en matbutikk. Har man ikke dummet seg ut før hadde man jammen gjort det da, og det sier jeg som ELSKER å prute.

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar

Jeg sitter i kassa 2 ganger i uka, velkommen inn, men du vil få svaret nei hvis du prøver å prute, gir du deg ikke vil jeg bare be deg om å betale eller gå og slutte å lage kø i kassa, marginen er faktisk ikke veldig stor, om du pruter en krone på en liter melk vil folk bare le av deg.

Syns du prisene i butikken er for høye kan du kontakte norgesgruppen på tlf +47 24 11 31 00

De pruter nemlig med leverandørene hele tiden, og du kan takke dem for at H-Melk ikke var tilgjengelig i flere store butikkkjeder i starten av året, de mente at tine tok en alt for høy pris, og merkelig nok så ga tine seg etter noen uker med monopol fra q-meieriene på h-melk.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...