sdf123 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bestilte en telefon fra Elkjop.no i går, den var på lager og alt, hva kan jeg forvente av leveringstid? Gir dem ut tracking nummer? Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gikk bare noen dager, på lik linje men andre webshopper som ikkje skiller seg ut i negativ retning. Sporingsnr fikk eg dagen etter ordrebekreftelsen trur eg - så en ca 4 dager i posten mener eg å huske. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Man får vanligvis ikke trackingnummer ved bestilling på elkjop.no - men om produktet er på lager ved bestilling så sendes det pr post og ankommer innen et par dager. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor i norge sendes det fra? Eller er det utlandet? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er ikke bombesikker, men jeg trodde de ble sendt fra hovedlageret i Jønkøping i Sverige. Så blir vel normalt sendt neste virkedag, så lenge varene er på lager da. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nettbutikken til Elkjøp er noe dritt. Kjøpte telefon forrige torsdag, dagene gikk, jeg ringte, purret - you name it. Nei, det var da rart de ikke hadde sendt den. De som sitter i telefonen har ikke peiling på noe av det som foregår. Så når tirsdagen kom ringte jeg og avbestilte, og da var de sure. Hvilken telefon er det du har kjøpt? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Har kjøpt en blå nokia 5800 fra elkjøp. På nettet så står det at de skal ha den på lager. Etter 3 dager med venting sendte jeg en mail. Dette var svaret jeg fikk Hei og takk for din henvendelse Telefonen er ikke sendt ut enda sendes ut fortløpende når den kommer på lager.. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Henning Kundesenter Dette tyder på at de faktisk ikke har den på lager når det står at de har det på nettet. Valgte elkjøp fordi de hadde den på lager. Fort at det blir avbestilling på meg også. Endret 5. mars 2009 av Kurume Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Hvor står det at produktet er på lager? Endret 5. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvor står det at produktet er på lager? Rett meg hvis jeg tar feil men er det ikke slik at når ett produkt IKKE er på lager i nettbutikken så blir det ikke mulig å bestille fordi den grønne "kjøpeknappen" blir inaktiv. Jeg har ihvertfall tolket nettbutikken til Elkjøp slik at når de ikke har noe på lager så får man ikke bestilt. Får man bestilt så skal produktet være på lager i nettbutikken..... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg fikk sporingsnummer i går kveld, og dette viser den i dag: 05.03.09 14.33 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Så da har jeg den nok snart Og elkjøp sin kundeservice(via mail) har vært kjappe og gitt gode svar! Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvor står det at produktet er på lager? Her Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Rart at det står her: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Bestill nå, ankommer lageret 30. Mars Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Rart. ser at prisen har endret seg i tilegg. Kjøpte den for 3389,-. Da blir det ihvertfall avbestilling. Ser at andre butikker får den inn mye tidligere. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Se der ja, litt feil ordbruk på den der. Nettbutikken er normalt ikke satt opp for forhåndsbestilling og slikt, er kun på lager og ikke på lager som er det vanlige. Så da kan sånne ting dukke opp ved lagersjekk. Det som burde stått der var "Nettbutikk: Tilgjengelig for bestilling". ELler noe lignende. Men står jo klart og tydelig 30. mars før du trykker kjøp også. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 En annen mulighet er jo collect@store, da kan du hente varen i din nærmeste butikk som har varen på lager samme dag som du bestiller. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, men nokia 5800 er drøyt vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 En annen mulighet er jo collect@store, da kan du hente varen i din nærmeste butikk som har varen på lager samme dag som du bestiller. Den synes jeg faktisk er morsom, Elkjøp klarer faktisk å gjøre alt litt halvveis når de operer slik og det synes jeg er synd for butikkene. Mange produkter er merket med "internettpris" men hva betyr egentlig dette? Som en stor Elkjøpkunde har jeg sett flere internettprismerkede varer like billig og billigere i butikk. På den andre siden har jeg sett maaaaange varer som ikke er merket med internettpris langt dyrere i butikken. Så internettpris på Elkjøp betyr egentlig INGENTING. Uansett så kan man jo bare bruke collect@store Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Internettpris = Varen har mest sannsynlig en annen pris i butikk, og om den har det får du ikke matchet prisen. Disse produktene kan heller ikke handles på collect@store. Alt annet kan variere i pris (står nederst på alle sider, og der du sjekker lagerstatus), men du får nettprisen om du handler på collect@store, evt snakker med selgeren i butikken. Sånn det er når man har en større mengde varehus, mange varer, osv. Du som prisbevisst kunde får ihvertfall en god pris med et smil . Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg ringte flere ganger til kundeservice, og da fikk jeg bekreftet at 5800 var på lager. EDIT: På 5800 Rød står det ingenting om at den ankommer 30. mars. Det var denne jeg bestilte. Endret 6. mars 2009 av nypis Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er selvfølgelig veldig kjedelig ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå