thomassit0 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg får dobbelt opp av Brothers In Arms av Dire Straits, den første som sender meg PM kan få den, jeg betaler porto. Så håper jeg andre som og har noe å gi bort kan poste det her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Og med det var PM sendt. Jeg har: Ancient - God Loves The Dead Himinbjørg - In The Ravens Shadow Bare å melde sin interesse. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1067374 Har dere sett denne? Eller er dette en tråd hvor man bare poster de CD-ene man vil gi bort, uten å få noe igjen for det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja, jeg har sett tråden du linker til. Thomas_H skrev i PMen han sendte til meg at det ikke var et must å gi bort en CD om man fikk en selv, så jeg går ut i fra at de to trådene er å regne som forskjellige sånn sett. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg så etter en slik tråd, mente det var en som het mer eller mindre det samme som denne, derfor jeg ikke la merke til den andre tipper jeg.. Men som sagt, her er det ikke noe krav om å gi bort noe. Men en mod kan godt merge trådene hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da blir det annerledes, ja. Tror det bare hadde blitt forvirrende hvis en mod satte de sammen, det er nok best å la denne stå for seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hepp hepp, fikk CDen i dag. Takker så meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå