-__- Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg skulle ha tatt ut et varmeelement fra en motor jeg har stående, noen som veit åssen man kunne gjort det? Er den skrudd inn eller hvordan sitter den? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg skulle ha tatt ut et varmeelement fra en motor jeg har stående, noen som veit åssen man kunne gjort det? Er den skrudd inn eller hvordan sitter den? Som oftest rett og slett slådd inn, som illustrert på denne tegninga. Ikke så helt enkelt å demontere uten å ødelegge, men kubein, maskinspett og stor skrutrekker er vel det beste alternativet, de fleste elementene har en kant man kan få tak bakom (A på tegninga) Eventuelt prøve å dreie den frem og tilbake med en stor rørtang og vrikke den ut samtidig. Lenke til kommentar
-__- Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Nais, da må jeg prøve da.. Takk for tips! Lenke til kommentar
bilbao Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den er slått inn i blokka. Den er ofte kjølt ned for å krympe så det blir lettere å få den inn. Om du tar den ut må du enten sette inn ny eller kjøpe en plugg som kan tette hullet. Får å ta den ut er det bare å ta et kubein eller en stor firkant trekker å slå til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå