Gå til innhold

Skal velge programfag for vg2 snart, men trenger hjelp.

wûst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går VG2 i år og kan jo komme med noen kommentarer.

Jeg fikk høre at du måtte ha R1 for å kunne velge fysikk. Endel emner du trenger i fysikk mangler i S1 (B.la vektorer) . Disse kan du jo lese deg til selv, og så lenge du ikke blir frarådet og velge S1 og fysikk, så skal det jo gå greit. Men det ble altså jeg.

Noen venner av meg har økonomistyring i år og syter noe voldsomt over faget. Det er mye arbeid i Excel hvor forskjellige utgifter skal plottes inn og rett kategori skal velges. I tillegg er det en bok som skal læres og sånn jeg har skjønt det er ikke faget akkurat lett. Det krever mye hardt arbeid og forståelse. Jeg prøver ikke å skremme deg fra faget, men tror nok det er et fag som det må brukes endel tid på, samtidig er det nok et modningsfag. Lykke til med fagvalgene :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, tror nok det er lurt. Endrer du noe kan du fort angre deg. Og siden du ikke har hørt noe om S1 og fysikk så tror jeg nok det skal gå bra. Hvilken matte har du i år? Dersom du har T vil jeg tro at S1 blir ganske greit, da det er mye repetisjon fra i 1T.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...