IcedInsanity Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Få ferdig kampene i første runde nå! Å herregud..slapp av da. Har dere KUN Fifa å glede dere til i hverdagen at dere er så FORBANNA hissige på å spille...? Hva får deg til å tro det? Poenget her er at det er noen som er litt treige i rævva som trenger et dytt for at ikke denne turneringen skal bli en liga over et år. Er det min feil at motstanderen ikke dukker opp da...... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Ser theGunner_76 i My Country faktisk akkurat nå. Han er der inne nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, eg vet det. Men fikk på PM at han er der hele tiden , men at eg måtte vente fordi han sjekket ikke tven hele tiden.Og eg kan ikke sitte der og vente i flere timer på at han skal komme..... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Da er hardkjerne videre etter 5-5 sammenlagt, jeg vant andrekampen 2-0 på bortebane, traff stolpen, bommet alene med keeper 3-4 ganger. Menmen, aldri spille full igjen, da slipper man ikke inn 5 mål. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Forsvaret ditt spillte som fullemenn i går, og hele laget mitt virket som om de var i bakrus i dag. Er det noe poeng å oppdatere 1. posten med hvilket lag en spiller, eller spiller alle andre enn meg med Man Utd? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Skal du snart oppdatere 1. post om hvem som har gått videre tc47? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 greit skal ta meg ei pause.. blir sittende til kl 17 om du ikkje er der då , sjekker eg kvar heile time... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Håper jeg møter Jgiggs eller Gunner Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Håper jeg møter Jgiggs eller Gunner makan til frekkhet trur nok ikkje det blir meg då eg mest sannsynlig kjem til å gå ut av cup'en med eit brak snart Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 ask er videre. Den første kampen dominerte jeg. Hadde ballen mye, 60% etter første omgang, men jeg kom aldri til noen skikkelige sjasner. Fikk aldir avsluttet ordentlig. Puyol får rødt kort og ask trekker ned laget sitt og gjør noen deffensive bytter. Endte 0-0 på hjemmebane. Kamp nr. 2 har ask mer kontrol og putter 2 i først omgang. Jeg prøver å omrokkere på laget og kjører 3-43 en stund, men ingeting nyttet. Kom aldri ordentlig igjennom eller til så veldig mange skudd. I den andre kampen vinner han fortjent. Rart han ikke var Liverpool siden han spilte akkurat som dem Får skylde på at jeg ikke har spilt noe denne uka her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Aiit, bare Gunner vs. Luna igjen nå. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 blir det kampar mellom dei som ryk ut i første runde? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Nah. We are lo-zer-z. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Aiit, bare Gunner vs. Luna igjen nå. Vi starter ca 19.00 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Dropper Utd ikveld da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har ikke den kanalen..... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Da er eg videre etter 4-3 seier i hjemmekampen og 1-3 seier i bortekampen. Endret 7. mars 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 damn... då var eg ute.. takk for kampane luna. Ingenting å seie på det der. Du var bedre og eg har aaaltofor mange forsvarsfeil til å hevde meg i toppen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Alrighty, setter opp kampene etter Utd kampen i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå