steen_jadd Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Som nevnt tidligere er kampene mellom Steen Jådd og Sjaderman (Ed Hunter) nå ferdigspilt. Begge representert ved Manchester United. Kamp 1: Steen_Jadd 6-1 Spajderman Steen tok kontroll fra første spark på ballen, og måltavla viste 3-0 ved pause. Kampen fortsatte på samme måte i 2. omgang, og Spajderman hadde kun halvsjanser og distaneskudd å vise til da Steen økte til 4-0 og senere 5-0. Det virket som om kampen om en kvartfinale allerede var avgjort da Spajderman plutselig kom til en avsluttnign fra kloss hold. Keeper reddet, men kunne lite gjøre med returen som enkelt settes inn i det åpne målet. 5-1, og et lite håp tennes. Desverre for Spajderman skulle håpe for svinne hen da Steen la på til 6-1 ved 3 minutter igjen å spille. Kampen ender 6-1, og Steen har skaffet seg et glimrende utgangspunkt forran returoppgjøret om 5 minutter. Kamp 2: Spajderman 0-9 Steen_Jadd Dette skulle være en ren transport etappe for Steen. Mot alles forventninger varter Steen opp med champagne fotball av en annen verden, og begeistrer både publikum og eksperter. Steen sjokkåpner, og det står 3-0 før det er spilt 20 minutter. Ved pause kunne Steen gå inn i garderoben med en komfertabel 6-0 ledelse. Kampen var for lengst punktert, men Steen fortsatte med festfotballen og økte til 9-0 etter timen spilt. Det var liten tvil om hvem som var det førende laget, og spørsmålet var bare hvor ydmykende tapet ville bli for Spajderman. I stedet for å presse videre tok Steen nå foten av gasspedalen, samtidig som Spajderman fikk mer tid med ballen og økte ballbesittelsen. Steen hadde noen sjanser til å legge på, men det ebbet ut til en 9-0 seier. Det skal nevnes at også Spajderman hadde en sjanse i ny og ne, men Steen var alltid nærmere både 10, 11, og 12-0 enn Spajderman var nær en utligning. Da dommeren blåste av kunne Steen motta stående applaus fra både hjemme og borte supportere vel vitende om at de akkurat har sikret seg en kvartfinaleplass i FIFA Supercup II. Steen går dermed videre etter 15-1 sammenlagt. Det er ingen kort å melde om. Cupeventyret er for alvor igang for Steen's disipler. Det skal også nevnes at kamp 2 ble avbrutt av tilkoblingsfeil. Spajderman viste god sportsånd ved å fikse resultatet slik at det igjen stod 3-0 etter 19 minutter slik som da spillet ble avbrutt Endret 6. mars 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Klar nå Eivicious. Ble litt lengre borte enn planlagt. Hvordan skal man sette opp? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Neste i morgen eller med en gang? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Tapte førstekampen 3-5 på hjemmebane. Kan vi ta andrekampen i morgen? Jeg har drukket noen øl og jeg spiller som en pussy i dag. Fy faen. Hehe hvorfor sa du det? Følte du at jeg spilte dritt? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tar det i morgen ja. Natta. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Møtes i my country aunmar. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg følte ikke at du spillte dritt egentlig, var ganske nervøs hver gang Rooney og Ronaldo løpte mot mitt mål med ballen. Synes dog begge kanskje var best i angrep, og ikke så hvass i forsvar. Grunnen til at jeg foreslo å spille neste i mrogen var at jeg tenkte å ikke bli for sen i seng i kveld, og at jeg måtte få ned pulsen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Haha alright. Man, hva skjede på begynnelsen egentlig. Haha, 1-0, 1-1, 2-1, 2-2. På sånn 10 fifa minutter. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tok helt av. Får se om det blir like mye nettsus i morgen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Det blir ikke det, jeg skal skjerpe meg så mange hakk. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jaja, da røyk jeg påhodet og rævva ut 4-2 og 1-0, tilsammen 4-3 til aunmar, takk for kampen(e) Endret 7. mars 2009 av Eivicious Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 tc47: Når passer det med en ny match? Jeg har ikke tid i kveld i alle fall. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Spill matchen. Jeg er interessert i å være i semifinalene etter denne dagen er omme! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Er klar Gunner Edit: ventet i 15min nå... Endret 7. mars 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Få ferdig kampene i første runde nå! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Få ferdig kampene i første runde nå! Å herregud..slapp av da. Har dere KUN Fifa å glede dere til i hverdagen at dere er så FORBANNA hissige på å spille...? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Hey hardkjerne, klar snart? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Få ferdig kampene i første runde nå! Å herregud..slapp av da. Har dere KUN Fifa å glede dere til i hverdagen at dere er så FORBANNA hissige på å spille...? Hva får deg til å tro det? Poenget her er at det er noen som er litt treige i rævva som trenger et dytt for at ikke denne turneringen skal bli en liga over et år. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Jaja, men man får tre hele dager per runde at least. Det syns jeg er fair. Setter frist på 23.59 i morgen for 1/8 finalene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå