Raste Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bullshitt. Scorte ikke en eneste scoring med Ronaldo faktisk. Første kamp var 5 av Rooney, og i siste kamp så var det en med Rooney eller begge. Jeg vant og det var fortjent. Hadde full kontroll mot deg. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Full kontroll? Kall det hva du vil.. Forresten, tror du det er rart at jeg får rødt kort? Når du løper sånn hele tdien blir man irritert... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 @Kriss_1994: Skal du ha en sjanse i havet mot Ronaldo - Rooney på topp så må du spille United med de samme på topp eller Barcelona eller Inter slik jeg ser det. Fartsmessig er vel Cordoba den eneste stopperen som kan holde følge med Ronaldo og Rooney. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Full kontroll? Kall det hva du vil.. Forresten, tror du det er rart at jeg får rødt kort? Når du løper sånn hele tdien blir man irritert... Du som er dårlig til å takle, ditt problem Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ta resten på PM eller så blir det ikke noen supercup. Alastor informerte om at det ikke kom til å bli noen supercuper hvis det fortsatte sånn her. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ok Forresten, håper alle kan spille resten av kampene sine så vi kan gå til kvartfinale snart Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dette kommer vel ann på routeren deres, da den må gi beskjed at trafikken som kommer inn tilden skal sendes videre til PS3en (enkelt sagt). Om dere ikke får til å åppne de riktige portene, eller routeren gir resultat NAT3, så bør dere se om dere får til å sette PS3 i en DMZ (som betyr at all trafikk vil kunne gå inn til PS3). Å sette enheter i DMZ kan være skummelt da utenforstående kan få tilgang til dem, men jeg vet ikke om noen måter å hacke inn på PS3 utenfra per dags dato. Noen idé om hvordan jeg setter den i DMZ? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kommer ann på routeren din. Foreslår du leter i manualen som fulgte med, eller på nettsidene til produsenten/leverandøren. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan seriøst alle unga som ikke har spilt 8.dels allerde få fingeren ut ellers kan de diskvalifiseres alle mann så langt jeg er bekymret. Er interessert i å avvikle kvartfinalene i morgen! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg sitter å venter på tc47 nå. Håpte å få spillt kampen vår i dag. Synes likevel det er litt kjapt å kreve disking allerede dag 1. når ingen krav er satt i 1. posten til hvor raskt kampene skal gjennomføres. ** liten trykkfeil Endret 6. mars 2009 av hardkjerne Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Vi kan ta de som ikke har spilt kampene innen lørdag 1500 blir diska? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Skal nok få spilt kampen i løpet av kvelden hvis aunmar dukker opp. Hvis ikke får jeg ikke spilt før på søndagskvelden. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan nok bare stryke meg fra lista, får ikke ordnet opp i problemet mitt. Uff Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hvis ikke aunmar kommer på før kl 01 så trekker jeg meg jeg og. Hvis det er sånn at kampen må være spilt før 15 i morgen eller liknende.. Endret 6. mars 2009 av Eivicious Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg tenkte jeg skulle spille mine to første kamper i morgen kveld. Dere har vel ikke så hastverk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ja. Kommer inn på my country om 10 min. Siden jeg er hjemme først, inviterer jeg. Endret 6. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan nok bare stryke meg fra lista, får ikke ordnet opp i problemet mitt. Uff Kjipt å gå videre på Walk - over for meg, men det var synd :\. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Kan bekrefte NAT 3 er det verste å ha, så du må følge guide som viser deg hvordan man gjør an til NAT type 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå