tc47 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Hardkjerne, jeg er med late night. Skal ut nå, er vel hjemme i 11-12 tiden. Grattis til Mr.SS. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Når vil du spille, Eivicious? Er du ledig senere på kvelden? Reiser bort fra lørdag tilsøndag så kan ikke da. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Takk for det tc47. Jeg føler dette endelig vil bli min sjanse til å leve opp til potensialet mitt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Når vil du spille, Eivicious? Er du ledig senere på kvelden? Reiser bort fra lørdag tilsøndag så kan ikke da. Jeg kan spille fra midnatt og langt utover natten. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 tc47: Den e god. Gi en lyd når du er hjemme. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Når er du klar for kamp Spajderman? Jeg har hele dagen frem til 17.00 i dag. I tillegg har jeg litt tid rundt 21.30. Hvis ikke noe av dette passer så har jeg hele morgendagen. Noen ønsker? Hei. Er klar heile kvelden no, blir vekke heile morgendagen og usikker på kortid er er tilbake søndag. Just give the word. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva gjør vi hvis vi ikke får spilt mot hverandre? sikter til meg og Ari Gold som ikke får spilt match (kan ikke klikke til å begynne) Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Når er du klar for kamp Spajderman? Jeg har hele dagen frem til 17.00 i dag. I tillegg har jeg litt tid rundt 21.30. Hvis ikke noe av dette passer så har jeg hele morgendagen. Noen ønsker? Hei. Er klar heile kvelden no, blir vekke heile morgendagen og usikker på kortid er er tilbake søndag. Just give the word. Er du klar til 21.30? Jeg går i hvertfall inn på FIFA da, så prøv å komme da hvis du har mulighet. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva gjør vi hvis vi ikke får spilt mot hverandre? sikter til meg og Ari Gold som ikke får spilt match (kan ikke klikke til å begynne) sjekk nat innstillingane på xmb menyen. husker ikkje heilt, men bør ha nat type 1 eller 2, trur eg Noen ønsker om når du vil spille theGunner_76 ? klar til å ryke ut eg Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kjedelig hvis jeg ikke får spilt online! theGunner76: står at jeg har NAT-type 3, hvordan skifter jeg til 1 eller 2? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Steen_Jadd har slått ut Spajderman og er nå klar for 1/4-finale etter 15-1 sammenlagt. Kampreferat følger... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mener da at man skal ha NAT type 3. det betyr vel at du ingen har noen problemer med nettet. Google det så finner dere det ut Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Første kampen mellom meg og Kriss endte 5-3 til meg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kjedelig hvis jeg ikke får spilt online! theGunner76: står at jeg har NAT-type 3, hvordan skifter jeg til 1 eller 2? NAT 3 er strict. Jeg har selv NAT 2, hvordan skifter jeg til NAT 1 forresten? Har hatt problemer de siste dagene med å connecte med folk, og derfor lurer jeg på hvordan jeg får NAT 1 på PS3. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mener da at man skal ha NAT type 3. det betyr vel at du ingen har noen problemer med nettet. Google det så finner dere det ut Googlet det, men ble ikke så mye klokere. Prøvde både mot Wisbatov og en annen kamerat, men funket ikke noen av gangene. Noen må jo ha hatt samme problemet? Ingen nye oppdateringer eller noe jeg trenger? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Mener at jeg har NAT 3 selv og da bruker jeg å ha få problemer. Se om det er noe her: http://www.psu.com/forums/showthread.php?t=74303 http://boardsus.playstation.com/playstatio...thread.id=60067 Endret 6. mars 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dette kommer vel ann på routeren deres, da den må gi beskjed at trafikken som kommer inn tilden skal sendes videre til PS3en (enkelt sagt). Om dere ikke får til å åppne de riktige portene, eller routeren gir resultat NAT3, så bør dere se om dere får til å sette PS3 i en DMZ (som betyr at all trafikk vil kunne gå inn til PS3). Å sette enheter i DMZ kan være skummelt da utenforstående kan få tilgang til dem, men jeg vet ikke om noen måter å hacke inn på PS3 utenfra per dags dato. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Da er jeg videre etter å ha vunnet 1-2 på bortebane Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jævlig frustrerende at det eneste du scorer på er å løpe med rooney og ronalo, jeg dominerer spillet og du bare løper og løper med de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå