amouth Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bra Når begynner vi med kamper? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Først ser vi om det er fullt før 23.59 i kveld. Er fortsatt 4 plasser igjen, og et par som jeg har skrevet opp må vel bekrefte at de er med. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ok, blir spennende å se hvor god du er! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tc47 = Forumets desidert beste spiller etter min mening. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tc47 = Forumets desidert beste spiller etter min mening. Men så har ikke du spilt mot ALLE heller... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, men jeg har spilt mot de fleste på forumet, men kan gjerne spille mot deg i kveld siden du virker som du har ufattelig god selvtillit iallefall. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Nei, men jeg har spilt mot de fleste på forumet, men kan gjerne spille mot deg i kveld siden du virker som du har ufattelig god selvtillit iallefall. Er ikke det lov da? Har lagt deg til....er klar nå eg Endret 5. mars 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Goody, SS har ikke vært på msn og ei på forumet i det siste. Så håper han bekrefter at han er med og. Også er det jo 4 stk. til som vi mangler.... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Men dette tok litt lang tid da, og vi har ikke fått bekreftet av SS og Raste en gang, glem de siste 5 plassene. Skal vi si frist til 23.59 i kveld for påmelding, og hvis ikke det er fullt så får et par walkovers til 1/4 finalene mens resten spiller 1/8 finalene? Kunne vi ikke bare ha laget to grupper hvor det spilles seriespill og hvor de to beste går videre til semi? Vet ikke hva folk synes, men jeg er litt sugen på gruppespill Bare et forslag siden det ikke blir nok folk. Ønsker selv ikke noe walk-over. Endret 5. mars 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er med på hva som helst . Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Vi tar det neste gang steen_jadd, jeg kan sette det opp selv. Tar bare en supercup med 16 stk først (evt. 12 + walkovers). Gidder ikke skifte på dette nå som det er "klart". Som sagt, frist på 23.59 i kveld. Men Mr.SS er med selvom han ikke klarer å bekrefte det. Rart at ikke Sindre f.eks har postet her. Noen som har han på msn eller noe? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skal sende et par PMs til Sindre og en eller to til. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Jess, gjør det. Gjerne lyst å sette opp kampoppsett i natt. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Wisbatov: Husker jeg spilte mot deg en gang rundt utgivelesen. Vi spilte flere jevne kamper, men jeg lurer på hvordan ditt nivå er i forhold til de andre. Skal sies at jeg har blitt mye bedre siden den gang da Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Send til Tozva, Sindre og Eivicious, men ikke noe svar enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå