Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA Super-Cup II

tc47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer for at vi begrenser antall stjerner på lag vi speler med, f.eks 3 eller 4.

Enig med deg. Man får først vist hvor god man er i fifa når man vinner med lag fra 4* og nedover. Det krever ikke noe skillz for å trykke X X rrekant runding så er Ronaldo gjennom og scorer.. :p

Lenke til kommentar

MR. SS: Når passer det ikveld for deg å ta kampen?

Ellers stemmer jeg for å sette noen begrensninger slik at ikke alle spiller med Man Utd, Barca eller et av de andre superlagene.

Jeg spiller feks med Aston Villa til vanlig og gjorde det også i denne turneringen. Jeg angrer sterkt på at jeg ikke valgte Man Utd i denne turneringen da kamoene virkelig har føltes som en "upphill battle".

Lenke til kommentar

haha jeg vant 2 - 0 :). Michael Carrick ble utvist i 1.omgang Dommerfeil. Rio ferdinand ble korrekt sendt i dusjen i det 88nde minutt etter han pådro seg dagens 2. gule kort for en klønete takling på A. Young. Jeg kjørte Rooney og Ronaldo som spisser. Aston Villa hadde mest ballbesittelse, men jeg hadde de farligste sjansene med Ron og Ronnie i spissen for angrepet. Heldigvis fant aldri Carew eller raske Agbonlahor hverandre, selv om Carew vant endel i lufta. hardkjerne hadde en i tverra med nettopp nordmannen, men det hadde jeg også med Anderson i en farlig cornervariant!

Lenke til kommentar
Tapte kampe 2-0 på tross av to utvisninger til United (Mr.SS). Kampen er igjen et bevis på at Rooney og Ronaldo på topp er dødeliig kombinasjon...

Beklager for dette, men må si dette :) Hele vitsen med turneringen er at man gjør det man er best på, enten det er rask pasningsspill og styrke av Barcelona spillere, fantastisk hurtighet og ferdigheter med Spania eller om man er best å bruke United med Ronaldo på topp med gjennomspill osv.

Det viktigste er at det er FAIR, og at ALLE kan velge hvem som helst de vil og gjøre hva de vil. Og da har man IKKE grunn til å klage, simple. Jeg starter i gang neste turnering, og om folk ikke vil være med å ha "freedom" av å velge noen som helst, lag egen turnering, jeg har ingenting imot det.

Gratulerer med en velfortjent 3. plass Mr. SS. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Tapte kampe 2-0 på tross av to utvisninger til United (Mr.SS). Kampen er igjen et bevis på at Rooney og Ronaldo på topp er dødeliig kombinasjon...

Beklager for dette, men må si dette :) Hele vitsen med turneringen er at man gjør det man er best på, enten det er rask pasningsspill og styrke av Barcelona spillere, fantastisk hurtighet og ferdigheter med Spania eller om man er best å bruke United med Ronaldo på topp med gjennomspill osv.

Det viktigste er at det er FAIR, og at ALLE kan velge hvem som helst de vil og gjøre hva de vil. Og da har man IKKE grunn til å klage, simple. Jeg starter i gang neste turnering, og om folk ikke vil være med å ha "freedom" av å velge noen som helst, lag egen turnering, jeg har ingenting imot det.

Gratulerer med en velfortjent 3. plass Mr. SS. :)

Det var ikke meningen å være sutrete. Jeg sier at det krever mere skill å vinne med lagene som er dårligere enn superlagene. Jeg tar konsekvensen av dette og stiller med Man Utd selv i neste turnering da jeg ikke er god nok i Fifa09 til å slå alle med Villa.

Synes dog det er litt dumt at en ikke sier hvilket lag en stiller med når en setter opp cup'en, da jeg ikke hadde en anelse at ALLE i turneringen spillte med rene superlag (i alle fall de jeg møtte). Dette vil jo også være preventivt for de som skulle prøve å bytte lag innimellom kampene.

Vil uansett ønske alle lykke til i neste runde, no hard feelings og måtte den beste vinne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...