Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA Super-Cup II

tc47

Anbefalte innlegg

Takker for kampene. Skal ikke si noe om kampen før jeg har lest referatet. Føler første resultaet ikke heeelt oppsummerer forskjellen mellom oss, men du er nok hakket bedre enn meg. Tror det meste har å si at du er litt bedre til å avslutte enn meg. Brente sinnsykt mange sjanser, blant annet en dritstor jeg hadde etter 1min i 1.kampen der jeg var borte. Hvis jeg hadde satt den tror jeg mye kunne sett annerledes ut. Men takk for kampene, du fortjener å gå videre. Og riktig lykke til i finalen steen_jadd ;)

Er også enig i at 1. kamp ikke viser hvor vi står opp mot hverandre, men som du sier så var jeg hakket bedre. Kan godt være at du føler at det mangler litt i referatet, men jeg fokuserer i all hovedsak på egen prestasjon og litt på motstanderen. Skriver mye mer fyldig om meg selv :p Tar alt for lang tid om jeg skulle ha skrevet fyldig om begge.

Nå! Reiser bort i morgen.

My country nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finalen mellom Steen Jådd og Aunmar er nå ferdigspilt. Steen Jådd spilte med Manchester United mens Aunmar spilte med Inter.

Finalen:

Steen_Jadd 2-2 Aunmar

(7-6 på straffer)

Kampen begynte med en veldig nervøs tone, og ingen av lagene maktet å produsere noen store sjanser. Det var først etter 10 minutter at det ble produsert noe som kan karaktiseres som en halvsjanse da Steen ble spilt fint gjennom. Desverre ble det litt for skrå vinkel og det stod fortsatt 0-0. Fem minutter senere er Aunmar på farten. Han utfordrer Vidic i stor fart og skjærer ut mot kant hvor han legger fint inn forran mål og det står 0-1 etter en iskald avslutning. Hårreisende forsvarsspill fra Steen! Resten av omgangen ble en ren stillingskrig hvor ingen av lagene skapte noe som helst. Spillet var forutsigbart og angrepene ble enkelt stoppet. Det var også flere store pasningsfeil og dumme balltap, noe som muligens skyltes hva som stod på spill!

I andre fortsetter i samme spor og Steen vurderer å satse offensivt. Rett før han skal til å gjøre endringer kommer Rooney fint gjennom og er alene med keeper. 1-1 og Steen er for alvor med i kampen. 20 minutter sener er Berbatov på farten og det står plutselig 2-1 i favør Steen! Kampen var nå snudd på hode og Steen prøver å roe det hele ned å ro i land en seier. Slik skulle det imidlertid aldri gå. Aunmar hevet spillet sitt betraktelig etter han kom under og scoret en fortjent utligning etter 83 minutter. Det gikk mot ekstraomganger da Adriano plutselig kommer stormende fra midtbanen. Alene med keeper klarer Steen på mirakuløst vis å tackle Adriano bakfra inne i 16-meteren. Dommeren lar spillet gå og Steen puster lettet ut.

I ekstra omgangene tar Aunmar totalt over. Han skaper det som er av sjanser og er nære på å gå opp i ledelsen ved et par anledninger. Utenom et par farligheter forblir ekstra omgangene like resten av kampen og straffespark konkurranse var uungåelig.

Steen setter sin første straffe sikkert i mål. Da Aunmar skulle ta sin første straffe blir han het i toppen og brenner! Både Steen og Aunmar setter sine to neste straffer i mål og Steen skal ta et stort steg imot Cuptriumf da han klarer å brenne straffen sin. Aunmar gjør ingen feil og det står likt igjen. Det hele ender med at da den 8. straffen skal tas står det 6-6. Steen setter sin straffe sikkert i mål. Aunmar må score, men uheldigvis (for Aunmar :p ) går Steen til riktig side og blir dermed vinner av FIFA SuperCup II

Steen revansjerer dermed sitt forrige Cup-finale tap og kan slippe jubelen løs.

Takk for kampen Aunmar. Om jeg skal være helt ærlig synes jeg vi er liktestilt i FIFA, men at du muligens fortjente bedre i denne kampen. Lykke til videre.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Ja, vet den var tynn. Vi spilte meget jevnt. :grin:

Hadde trodd at jeg skulle tape kalass mot deg, etter all snakken i løpet av turneringen. Fornøyd med finaleplass, i alle fall.

Var det jeg sa til Luna at han overvurderer meg litt for mye og legger mer press på meg enn nødvendig :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Da kan jeg gjerne starte Super-Cup III med en gang denne bronsefinalen er spilt, så ta den gjerne i morgen før CL eller noe hardkjerne og Mr.SS.

Gratulerer steen_jadd, den var utrolig close da, så synd aunron.

Lenke til kommentar

Nei, det blir ikke for sent siden du sier ifra nå og at det er CL både i morgen kveld og onsdag kveld, så blir litt trangt med tid. Kan for eksempel sette frist på fredag 23.59 for første runden, det høres rimelig ut. Så det kan jeg fikse for deg vet du. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...