Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA Super-Cup II

tc47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når er du klar til å spille Sigssoft? Hvis du ønsker å spille i kveld så må det bli rett etter 24 som slutter ca. 2230. Må nesten få med meg Jack når han igjen skal redde verden :thumbs:

Hvis ikke vi spiller i kveld kan vi ta det i morgen kveld en gang, bare det blir før CL :!:

Åååååååååå...SigSoft is going dooooooown :p

Du må snart slutte å legge så mye press på meg forran hver kamp Luna :ermm: Er det mindgames du driver med :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Kampene mellom Steen Jådd og Sigssoft er nå ferdigspilt. Begge lag var representert ved Mancheter United.

Kamp 1:

Steen_Jadd 7-1 Sigssoft

Kampen åpnet med en stor sjanse til Sigssoft rett etter avspark. Desverre for Sigssoft ble han presset akkurat nok til at han satte skuddet til side for mål. Steen derimot visste å sette sine sjanser, og gikk opp i 1-0 etter kvarteret spilt. 3 minutter sener svarer Sigssoft med å putte et viktig bortemål. Steen svarer deretter igjen med å gå opp i ledelsen kun minutter etter. Det så ut til å bli en underholdene match hvor begge lag knivet om å være i føringen. Slik skulle det imidlertid aldri gå. Rett før pause gikk Steen opp til 3-1, og herfra og ut så Steen seg aldri tilbake. Etter 55 minutter spilt var Steen alene igjennom mot keeper. Sigssoft tok en kynisk tackling og fikk et korrekt rødt kort. Steen svarte med en smart frisparkvariant og måltavla viste 4-1 til hjemmelaget. Innen de ti neste minuttene la Steen på til både 5-1 og deretter 6-1. Sigssoft ble aldri helt den samme igjen etter utvisningen og kom bare til distanseskudd. Da Steen igjen kom alene mot keeper, og Sigssoft igjen gjorde en kynisk tackling var det definitivt game over for Sigssoft. Med 9 mann ble det en kamp om å begrense tapet. Steen satte aldri inn det siste giret og det ebbet ut mot en 6-1 seier til hjemmelaget. Helt på tampen fikk derimot Steen en siste sjanse og la på til 7-1 på overtid. 7-1 og en fullt fortjent seier til Steen.

Kamp 2:

Sigssoft 3-4 Steen_Jadd

Denne kampen var en ren transport etappe for Steen og hans disipler. Det begynte bra for Steen som gikk opp til 2-0 etter 40 minutter spilt. Det virket på dette tidspunkt som om Sigssoft ikke hadde noe å stille opp med og at kampen var avgjort for lengst. Sigssoft yppet seg ved et par anledninger, men virket ikke å ha det lille ekstra. Sigssoft fikk imidlertid en redusering rett før pause. Like etter pause klarte Sigssoft igjen å skape farligheter forran Steens mål da han på en corner, etter litt flipperspill, klarte å sette ballen bak Steens målvakt for andre gang i kampen. Det var spilt 50 minutter og det sto 2-2, men ingen av lagene presset noe på for å få et ledermål. Det måtte straffespark til for å igjen få liv i kampen. Etter 70 minutter skjærer Steen inn fra høyrekant og får straffe etter en klønete tackling av Sigssoft. Steen gjør ingen feil og setter straffen sikkert i nettmaskene. Da Steen la på til 4-2 etter 80 minutter var kampen definitivt over, og det hjalp så lite at Sigssoft fikk en redusering etter 88 minutter.

Steen Jådd går dermed videre til finalen etter 11-4 sammenlagt. Sigssoft fikk to røde kort og sonet begge karantene andre kamp.

Takk for kampen Sigssoft!

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Takker for kampene. Skal ikke si noe om kampen før jeg har lest referatet. Føler første resultaet ikke heeelt oppsummerer forskjellen mellom oss, men du er nok hakket bedre enn meg. Tror det meste har å si at du er litt bedre til å avslutte enn meg. Brente sinnsykt mange sjanser, blant annet en dritstor jeg hadde etter 1min i 1.kampen der jeg var borte. Hvis jeg hadde satt den tror jeg mye kunne sett annerledes ut. Men takk for kampene, du fortjener å gå videre. Og riktig lykke til i finalen steen_jadd ;)

Lenke til kommentar

Da var kampene mellom meg og aunmar ferdige og aunmar gikk av med seieren. Første kampen var knapt i gang før en misforståelse mellom ene stopperen og keeperen sender ballen rett i en motstander som sender ballen lett i mål. Aston Villa virket rystet, og kom seg aldri etter sjokket. Til slutt stod det 0-3 og Inter har fått et utrolig bra resultat på bortebane.

Kamp nr 2 begynte bra for Villa med et mål etter omlag 15 min. Desverre var det slett spill bak i denne kampen også som skulle være Villas bane, og etter et rotemål til Inter i andre omgang ender kampen 1-1.

(med forbehold om dårlig husk osv.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...