Raste Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det var vel ment som ironi, og var bare noe jeg tenkte på Ingen beskyldning selfølgelig Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 What the f*ck? Kampen mellom meg og Wisbatov kræsjet midt i. Stilling 1-1 og 70 min. Er vel ingen av oss somm ville tjent på å quitte da begge ville vunnet med et mål... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, det var det som skjedde for meg, og lurte på hva som skjedde for deg. Jeg antar at vi bare kan spille den avgjørende matchen? Den tredje? eller så må vi score et selvmål hver, og vente til 68. min før vi fortsetter. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg mener vi bare spiller avgjørende, siste match, ingen hjemme/borte. 0-0. Har ikke PS3 og PC ved siden av hverandre, så jeg løper til PS3 når jeg har fått "GO" Endret 8. mars 2009 av hardkjerne Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ja, greit, kjør på. EDIT: Hva skjer nå egentlig? Nå får vi plutselig ikke spilt mot hverandre EDIT2: Samme skjedde med tc47 engang, men han bare restartet modemet. EDIT3: Skal begge prøve det? Endret 8. mars 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gjerne det Restarter mitt nå Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Håper jeg møter Wisbatov i semien () edit: There's no stopping me now Endret 8. mars 2009 av Mr.SS Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Du bør ikke håpe på meg, dødballspesialisten. Frispark innenfor 25m = dødelig Endret 8. mars 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Prøv å vente enda lengre før avbryter (om du gjør det). Dette er rimeliig håpløst... Det beste er jo mangelen på info på hva som feiler (misliker dette sterkt i Fifa09) Endret 8. mars 2009 av hardkjerne Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sliter med samme problemet som meg og kapers12? Vi fikk kontakt, men man står i lag-velgeren i en evighet, før spillet ikke lenger "er tilgjengelig". Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vi kom igjennom til slutt, og jeg stakk av med en 1-0 seier etter 90 spillte minutter. Takk for kampen og god motstand Wisbatov. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Da gratulerer vi Hardkjerne som tok den siste avgjørende kampen 1 - 0 etter dårlig forsvarspill i en hel kamp av Jgiggs. Jgiggs klarte aldri å få spillet til å fungere og bakromsløpene fungerte ikke i denne kampen. Det skal sies at Hardkjernes mål ikke var allverden det heller (en scoring som ofte går over 9/10 tilfeller) men alt i alt var det fortjent ettersom Hardkjerne stengte av forsvarsmessig og Carew og Agbonlahor fungerte bra på topp. EDIT: Takk for kampen selv Jeg kommer sterkere tilbake i Super - Cup III Endret 8. mars 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Alright, da er det bare en kvartfinale igjen. aunmars mot kapers, hvis dere ikke får det til på vanlige måten bruk be a pro metoden. Jeg skal finne posten jeg postet i xbox cupen, de har fått det til der så det er ikke umulig. Dere får frist til i morgen 23.59, da det bare er en kamp igjen. Raste, regner med at du kødder og at det ikke er noe skikkelig anklagelse. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Alright, da er det bare en kvartfinale igjen. aunmars mot kapers, hvis dere ikke får det til på vanlige måten bruk be a pro metoden. Jeg skal finne posten jeg postet i xbox cupen, de har fått det til der så det er ikke umulig. Dere får frist til i morgen 23.59, da det bare er en kamp igjen. Raste, regner med at du kødder og at det ikke er noe skikkelig anklagelse. Selfølgelig kødder jeg. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Litt tidligere hadde passet meg litt bedre rundt 20-tiden? Endret 9. mars 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg er da videre etter seier over kapers. 4-1 til meg på bortebane, og 2-0 seier til meg på hjemmebane. Takk for kampene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Kampoppsett 1/2 finaler: hardkjerne - aunron (1. mot 3.) Steen_Jadd - sigssoft (2. mot 4.) Endret 9. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Når skal vi spille hardkjerne? Om ikke i kveld, må jeg vente til torsdag ettermiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå