Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA Super-Cup II

tc47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kampene Mr. SS. Du hadde spillet i den første kampen, men jeg vil si jeg spilte best i den andre.:) En ting som jeg synes ble litt uklart var hvem som spilte hjemme og borte kampene.. Du sto jo offesielt som hjemmelag i begge kampene :O Fikk ikke takket for kampen før nå p.g.a sykdomm... :)

Endret av TLF :D
Lenke til kommentar

Takk for kampene ja TLF :) Skal ikke si meg alt for uenig i det du sier der, selv om jeg følte jeg alltid ville gå videre :p Hjemme og borte kom jo ganske klart frem i form av draktfargene. Håper å ta noen matcher mot deg senere, du var god :)

Lenke til kommentar
Takk for kampene ja TLF :) Skal ikke si meg alt for uenig i det du sier der, selv om jeg følte jeg alltid ville gå videre :p Hjemme og borte kom jo ganske klart frem i form av draktfargene. Håper å ta noen matcher mot deg senere, du var god :)

Takk for det ;), men er enig med deg i at du var hakket vassere enn meg hele tiden.:)

PS: Kan vi ikke spille om 9.-16. plassene?

Neeeeeeei :p

Hvorfor ikke?? :D

Lenke til kommentar

Jaja, men det er jo noe helt annet.. Vi spiller jo disse cupene for å ha det morro.., men hvis alle er i mot det så får jeg vel bare akseptere det. Skal værtfall ta min revansj i den neste supercupen.:)

Endret av TLF :D
Lenke til kommentar

Da er Mr.SS videre. Gadd ikke å spille skikkelig i 2.kamp da jeg hadde røket ut uansett i mine øyne.

Så da gratulerer jeg Mr.SS videre og ønsker han lykke til videre :)

Har uansett en tanke om at Mr.SS er innblandet i trekningen på en måte, siden han og tc47 er visst bestevenner :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Da er jeg videre etter å ha vunnet 6 - 0 hjemme mot Raste.

edit: Takker for det Raste :) Vil ikke begynne å krangle med deg, men det er en hodeløs beskyldning du kommer med. Trekningen ble etter hva jeg forstår gjort av en god venn av Sahil, helt uavhengig. Dette kan også Sahil bekrefte regner jeg med..

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...