Raste Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Steen Jadd, er du god eller? Virker sånn Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Steen Jadd, er du god eller? Virker sånn Ser på meg selv som en litt over middels god FIFA spiller. Har en del svakheter, men så lenge de ikke blir utnyttet så vinner jeg for det meste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hei.. Endret 7. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg og Raste har begravd stridsøksen etter at vi kom inn i en verbal slåsskamp ingen var tjent med. Vi er egentlig veldig gode venner som snakker mye på MSN sammen, så nå ser vi frem til et intenst og ærlig oppgjør 22.00 i morgen kveld Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Vi vet alle at jeg er "kongen" i Fifa Endret 7. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vi vet alle at jeg er "skryting" i Fifa Når du vinner cupen skal jeg ikke klage når du kaller deg kongen av FIFA Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Du får si i fra Kapers når du vil spille. Endret 7. mars 2009 av aunmar Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vi vet alle at jeg er "skryting" i Fifa Når du vinner cupen skal jeg ikke klage når du kaller deg kongen av FIFA Haha, får vinne cupen da Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Wisbatov: Så meldingen først nå. Jeg har tid akkuratt nå til en match, eller så må det bli tidlig (relativt) eller sent i morgen. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Aunmar: kan ikke før i ettermiddag. Skal på fotballkamp Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Wisbatov: Så meldingen først nå. Jeg har tid akkuratt nå til en match, eller så må det bli tidlig (relativt) eller sent i morgen. Nå? Jeg vet jeg svarte 20 min etter meldingen din, men... har lagt deg til på PSN så du må bare accepte. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er klar, kan møtes i my country Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Aunmar: kan ikke før i ettermiddag. Skal på fotballkamp Den er grei. Kan ca hele kvelden. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Bra kamp 1. kamp, 1-1. Jeg må løpe. Kan ta sistse kampen ikveld? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) ja greit. Wisbatov - Hardkjerne Barcelona - Aston Villa 1 - 1 på Camp Nou: Jeg vil si at første omgang var Barcelonas fullt og helt med endel sjanser min vei, men også et par Aston Villa's vei, men det var Barcelona som fikk uttelling i denne omgangen da Thierry Henry duppet et frispark fra rundt 20m over muren og inn i mål. Andre omgang kom Hardkjerne sterkt tilbake og dominerte foran med John Carew som hele tiden prøvde å finne hurtige Agbonlahor, og Hardkjerne virket mye mer motivert for å ta seieren. Et skudd fra Agbonlahor traff innsiden av stolpen, men klarte likevel og holde seg ute til Barcelona's store glede. Omgangen var full av offensiv kraft, og begge lag angrep konstant. Aston Villa spissen Agbonlahor traff stolpen for andre gang i kampen, men denne gangen var han målkåt og han banket inn returen fra stolpen. Returkampen vil nok bli like spennende ettersom Barcelona nå må jakte etter det viktige bortemålet. En Thierry Henry i form for Barcelona vil nok være ute etter å vise seg igjen. Endret 8. mars 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan ikke jeg bare invite deg da? Skjønner ikke hva det my country greiene er Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Online game modes, fifa 09 match creation, online lobbies også my country. Tilsvarende på norsk. Også finner du motstanderen din der i lobbyen hvis han er der, og inviterer han der eller vice versa. Lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå