Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kjøpte 2 stykk 22"-skjermer her om dagen, tenkte å sette opp et 22+24+22-oppsett på pulten. Har per i dag et skjermkort med 2 DVI-utganger, samt en ledig PCI-slot i maskinen. Har sett etter PCI-skjermkort, men de ligger på 4-500kr, som gjerne er litt mer enn det jeg har lyst til å bruke på noe som bare skal drive en skjerm. Noen forslag? Finnes det splittere eller noe USB-dingser som kan brukes? Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 nesjda, er jo bare å skaffe seg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=307957 så kan du joi plugge på en skjerm til Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Eh, ja. Jeg bruker selvfølgelig 6 lapper på et PCI-E-skjermkort som det ikke er plass til i PC-en. Takk for tipset, du. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har per i dag et skjermkort med 2 DVI-utganger, samt en ledig PCI-slot i maskinen. Har sett etter PCI-skjermkort, men de ligger på 4-500kr, ... Hei! jeg har ingen løsning, men jeg skal gjøre det litt vanskeligere for deg :S Jeg prøvde å bruke 2 dataskjermer + en TV med et Radeon HD3600 kort og et PCI Radeon 9250 kort. Dette går helt fint i XP, men det er umulig i Vista (pga. en ny driver-modell eller noe). Bare tenkte å si fra: du må sjekke at du kan bruke PCI-kort og PCI-Express kort samtidig, og dette går sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Vista krever to skjermkort som bruker samme wddm driver, xp klarer seg helt fint bare det er et skjermkort med driver. Hvilket skjermkort har du fra før? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Bruker XP og ATI HD4870. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ati x2600 og nyere vil nok fungere utmerket, så er det bare å prøve å finne noe pci basert. Lenke til kommentar
Joker_meg Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er mulig du allerede vet dette siden tråden er gammel men det jeg tror du trenger er en matrox box, en kamerat av meg har slik. Han har riktig nok 3 helt like skjermer men jeg tror ikke det skal ha noe å si. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336739 Som sagt ikke ta dette for god fisk altså, skjekk litt rundt det selv. Mvh Joakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå