formann Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Vi kommer om kort tid til å slutte å hoste egen mail, blir deilig å få outsourcet hele den delen.Kommer nok til å få satt opp en tunnell uansett da vi kjører en del andre ting der det hadde vært en fordel. Det mest irriterende med denne saken er at CD påstår at de ikke sperrer noe. Jeg skjønner godt at det er irriterende. Når du sa at det ikke var et optimalt oppsett men snarere tvert imot, skjønner jeg godt hva du mente. Av 99999 porter, så bruker dere den som er mest utsatt og utnyttet Lenke til kommentar
tonyreed Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ha! fikk endelig sannheten ut av de. Takk for din henvendelse. Det stemmer at vi har port 135 stengt. Dette er pga virus etc, og den porten vil ikke bli åpnet. Har absolutt ingen problem med å akseptere dette, men å bli behandlet som en idiot av dama på kundeservice... Takk for hjelpen alle sammen. Edit: Liten oppdatering i forhold til dette svaret. Jeg sendte en liten takkemail til vedkommende på CD som gav meg tilbakemeldingen: Takk for tilbakemeldingen. Er dessverre ikke jeg som har kontroll på selve Exchange, men det er som du sier ikke sikkert nok idag. Gjør meg en tjeneste og ta kneskålene på XXXX X XXX, ho har 2 ganger fortalt meg at alt er åpent, og at port 135 spesifikt er åpent, dette i en etterhvert meget nedlatende tone, og til tross for at jeg har etter min mening bevist det. Har ikke problem med å akseptere at porten er stengt, men irriterer meg grenseløst å bli behandlet som en idiot. Igjen, takk for hjelpen. og fikk til svar: Hei, takk for henvendelsen Kan desverre ikke utføre "ønsket" ditt angående kundebehandler, men beklager på vedkommenes vegne missinformasjonen du fikk. My faith in humanity is restored :!: Endret 6. mars 2009 av tonyreed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå