Gå til innhold

Empire Total war - tenkiske problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei :)

nå har jeg kjøpt CDen, men når jeg setter den inn, får jeg alternativene "play" "unninstall" og "reinstall". Har demoen installert. trykker jeg reinstall, reinstallerer den steam... Jeg la inn koden på steam, og laster nå ned med 1mb/sek, men det burde da være mulig å bruke CDen? går jo fortere...

noen forslag?

Edit:

Endelig Løst :D

Sånn hvis noen lurer, eller har samme problem:

I denne rekkefølgen gjorde jeg:

1. Sletta Steam (og empire)

2. cleana registry

3. reinstallerte steam

4. lasta ned Empire på nytt

Endret av madeo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde litt knot med det igår jeg og.

Jeg lukket steam helt, og satt i DVD'en, da gikk det. Vær obs på at disk 2 er "treg" for noen.

Det kan og være en løsning å fjerne lokalt innhold vi menyen i Steam, for så lukke Steam og sette i platen.

Skrevet
Selv når du har platen, må Steam laste en siste liten bit.

Det er ca 200mb som bevisst er utelatt fra platene som en kopisperre.

Hm... tenkt på de som ikke har internett tillgang på PC'n

Skrevet

Bestemte meg for å prøve metoden din... vet ikke hvorfor, men CD-rommen min streika totalt, og etter å ha prøvd et utall fix'es etter å ha googla meg litt rundt, fant jeg ut at det ikke går... >.< så da er det på'n igjen, og laste ned.. (ja, sletta local game files, så de 8gigsa som var lasta ned, er gone..) :(

Skrevet

Er det svingandes mulig... nå har jeg sitti å prøvd å få denne shitten til å funke siden første innlegg i denne tråden, og ikke F* om det funker!! møkkasteam er humørsykt, og varierer mellom 1.2 mb og 20 kb/s...

GAH!

Skrevet
Du har min sympati. Men du får trøste deg med at det er verdt det.

Nå har den stått på i hele natt, og jeg gledet meg til å spille, men får opp "this game is not avaliable at the moment, please try again later"......... andre som får dette?

Skrevet
Jeg fikk også det, da lukket jeg steam, og startet det opp igjen, så funket det.

HAr restartet Steam, og PC (prøvd hver for seg, og begge deler) så lagde jeg en backup av Empire, før jeg uninstallerte steam. har nå reinstallert Steam, og kjørt backupen til Empire. Da havna det i games-lista mi, men det ser ut som om det har tenkt til å laste ned hele greia på nytt! har 15129 mb med "empire" filer, men fortsatt står den på 1% med 1 mb/sek etter 5 min nedlastning..... >.<

Skrevet

Ifølge TreeSize var Empire mappa på litt over 17 gig, så tydelig at den lasta ned dobbelt. Sletta local game content, og begynner på nytt.

dette bør funke, og være bra. :p

Skrevet

Endelig Løst :D

Sånn hvis noen lurer, eller har samme problem:

I denne rekkefølgen gjorde jeg:

1. Sletta Steam (og empire)

2. cleana registry

3. reinstallerte steam

4. lasta ned Empire på nytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...