reichspöbel Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du har forsøkt å vri deg unna. Det er en viss forskjell. Men nok om det nå. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva, vil du ha avskjeds pakke og kake før du trekker deg ut også eller? Ingen som tvinger deg til å fortsette å poste, vi bare stilte deg noen spørsmål. Ditt valg hvordan du vil håndtere det, men vi må få reagere som vi vil, og gi uttrykk for det så sant det ikke strider med noen regler. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Som sagt så har jeg problemer med å sette finger'n på hva jeg tenker. Problemet er ikke at du har så store problemer med å sette fingern på hva du mener. Problemet er at det er en del ondskapsflle og fordomsfulle personer her, som tror de har monopol på all menneskelighet fordi de er sosialister, og dermed så mener de at alle som ikke er like forvridd i hodet som dem selv er rasister og umennesker, som egentlg ikke har rett til å uttale seg om noe som helst. Men sannheten er den at dette som sosialistene mener om andre, det er ting som er et kjennetegn på dem selv. For rasisme er som kjent en grunnleggende del av den sosialistiske ideologi. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, da var vel denne tråden død. Baltazar, kan du gi gode kilder på at rasisme er iboende i den sosialistiske ideologi eller noe av det andre du har postet i dine 500 poster på forumet? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du har forsøkt å vri deg unna. Det er en viss forskjell. Men nok om det nå. Tidligere utsagn fra meg: Det er sånn jeg ser på saken, og dere har kanskje andre syn. Case closed fra mitt ståsted Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hva, vil du ha avskjeds pakke og kake før du trekker deg ut også eller? Ingen som tvinger deg til å fortsette å poste, vi bare stilte deg noen spørsmål. Ditt valg hvordan du vil håndtere det, men vi må få reagere som vi vil, og gi uttrykk for det så sant det ikke strider med noen regler. Ingen som tvinger meg. Det er nok heller det at jeg ikke liker å ignorere folk. Vi er alle svært forskjellige, og det er flott. Jeg er ikke rasist, og heller skal jeg ikke trenge å uttale meg om det. Det har nok kommet noen kommentarer fra min side som er både usaklige og dårlig beskrevet. Det beklager jeg, men det kan ikke gjøres noe med, da det tilhører fortiden, og livet går videre. Ønsker dere alle en fortsatt fin dag, og om dere vil fortsette å diskutere på denne tråden, skal jeg ikke hindre dere, men trekker meg ut for nå, og regner med at jeg ikke vil hoppe på i senere tider. Endret 13. september 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hyggelig at du tar avskjed ihvertfall da. Beklager om vi ble for skarpe mot deg. Du får ha en fin dag du også, kanskje kan vi diskutere noe annet på andre deler av forumet en gang Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Problemet er ikke at du har så store problemer med å sette fingern på hva du mener. Problemet er at det er en del ondskapsflle og fordomsfulle personer her, som tror de har monopol på all menneskelighet fordi de er sosialister, og dermed så mener de at alle som ikke er like forvridd i hodet som dem selv er rasister og umennesker, som egentlg ikke har rett til å uttale seg om noe som helst. Men sannheten er den at dette som sosialistene mener om andre, det er ting som er et kjennetegn på dem selv. For rasisme er som kjent en grunnleggende del av den sosialistiske ideologi. Takker for motpost. Vil uttale meg før jeg hopper av om at jeg ikke tilhører noen politisk form eller har faste syn i en sak. Som sagt tidligere syntes jeg det er flott at vi alle har forskjellige meninger om saker og ting. Og jeg ser heller ikke på personer som verken rasister eller umennesker før vedkommende har uttalt seg om saken, eller vist umenneskelighet. Og det å bli påsatt et merke, sårer. Syntes det er litt ustabilt at du viser deg som nøytral, men driver med personangrep. Om jeg har gjort det tidligere trekker jeg det tilbake, og beklager. - The Idanator Hyggelig at du tar avskjed ihvertfall da. Beklager om vi ble for skarpe mot deg. Du får ha en fin dag du også, kanskje kan vi diskutere noe annet på andre deler av forumet en gang Takker for det. Ser frem til mulig videre diskusjon på andre emner. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 "Hva er galt med dagens samfunn?" Hva som er galt med det norske samfunnet i dag er at regjeringen fortsetter å slippe inn hauger med innvandrere, som vi må betale for, og enda mer for å låse inn immigrerte kriminelle, fordi myndighetene ikke gidder å sjekke om de har kriminell bakgrunn. Og vi godtar det! De kommer til Norge og forventer at vi skal tilrettelegge oss deres kultur og syn på hvordan ting skal være. Det er sykt at vi nordmenn skal slite fordi regjeringen bryr seg mer om rettighetene til folk som ikke er statsborgere her! +1 Men du må klare å innse at mange av de som kommer hit til landet, er ærlige, lovlydige og arbeidssomme statsborgere! Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) +1 Men du må klare å innse at mange av de som kommer hit til landet, er ærlige, lovlydige og arbeidssomme statsborgere! Selvfølgelig. Men vi må også bemerke oss om at mesteparten kommer til Norge uten gode hensikter. Men tror nok vi må diskutere dette i en annen tråd. Folket her inne er nok blitt fint lei av å ha meg her inne. :!: Endret 22. mars 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Selvfølgelig. Men vi må også bemerke oss om at mesteparten kommer til Norge uten gode hensikter. Tull. Innvandrere står andelsvis for litt mer kriminalitet enn innfødte nordmenn, men ingenting i nærheten av femti prosent. Du viser gang på gang at du bare er ute etter å spre skremselspropaganda og bryr deg fint lite om fakta. Endret 22. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tull. Innvandrere står andelsvis for litt mer kriminalitet enn innfødte nordmenn, men ingenting i nærheten av femti prosent. Du viser gang på gang at du bare er ute etter å spre skremselspropaganda og bryr deg fint lite om fakta. Vi får vist ikke avsluttet dette. Det jeg mener er at vi unødig trenger flere kriminelle i Norge. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Egenreklame for partier og organisasjoner er ikke tillatt på forumet. Medlemmer av partier og organisasjoner må poste som privatpersoner, og kan ikke snakke på vegne av eller markedsføre organisasjonen de tilhører. En post med egenreklame er derfor slettet. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Norsk kultur er en kultur uten kebab Kebab eier, blasfemiker-jævel. Det største problemet er at folk ikke har tillitt til myndighetene. Om alle bare hadde holdt kjeft og godtatt ting som de er.... En fint oppsummert sarkastisk versjon av det jeg ville ha sagt. Veldige enkle eksistensialistiske spørsmål truer systemet de har bygd opp for egen sikkerhet, dermed må vi for all del ikke få greie på de faktiske fakta. Mens nå bare jeg går forbi barneskolen driver barna å slenger dritt og oppfører seg som sikkelig dritt unger hele gjengen. Håper dette er spesielt for der jeg bor Østfold-fenomen først og fremst. Aldri bodd utenfor, med unntak for Oslo bakover i tid, men det skjer ihvertfall over hele Østfold. Sist men ikke minst: BUMPA OLD THREAD, MUHAHAHAHAHAHAHA Endret 27. mai 2009 av Dark Fire Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Egentlig ganske enig med TheIdanator, alt for mange utleninger som gjør mye faenskap. Synest egentlig ikke at afrikanere gjør så mye, de er ærlige og lovgyldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå