After Dark Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Mener du det norske samfunnet eller det internasjonale samfunnet? Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Mener egentlig alt. Prioriteringen i politiet og politikken, Pengeproblemer? Hvorfor? Hvordan løse? USA? (Trenger jeg å si noe mer?) ALT som går under kategorien "Samfunn" med andre ord. Jeg går hjem fra skolen nå og forventer en gedigen wall of text jeg kan lese igjennom når jeg kommer hjem. GO GO DISKUSJON.NO! AND FUCK THE WORLD! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 USA? (Trenger jeg å si noe mer?) Ja takk. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hva er galt med dagens samfunn!? Samfunns-problem nr. 1 Allt for mange egoister som er null interessert i et samfunns-felleskap ! Endret 4. mars 2009 av IHS Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er ingenting galt med samfunnet, men samfunnet er et resultat av fri vilje. Om jeg synes det er bra at alle er snille med hverandre, synes andre det er gøy å drepe og voldta. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Riktig. Problem #2: Mange klarer ikke å se at dette er en realitet. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det finnes jo ingen verdensorden, vi er bare en haug mennesker som deler samme planet, men vi har satt pissemerker og valgt våre ledere. Det er derfor det finnes krig. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg synes kanskje dette var en litt vel åpen problemstilling. Anbefaler TS å prøve igjen når oppslagtavlen har blitt opprettet (forhåpentligvis om ikke så lenge). Edit: Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1081097 Endret 4. mars 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Som Ankh sier er spørsmålet ditt i høyeste grad relativt. Du kan like greit lese deg opp på samtlige politiske retninger som er i opposisjon til det aktuelle landets nåværende styresett for en viss oversikt over fellestrekk. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Dataspill har skylden for alt som er galt i samfunnet. De må forbys! Ja... for åpen problemstilling. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Litt vel åpen problemstilling vil jeg også hevde - er det en ideologisk samfunnsdiskusjon der du ønsker å se ideologienes ønsker for samfunnet opp mot hverandre? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg synes kanskje dette var en litt vel åpen problemstilling. Anbefaler TS å prøve igjen når oppslagtavlen har blitt opprettet (forhåpentligvis om ikke så lenge). Edit: Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1081097 Siden Oppslagstavlen ikke er opprettet ennå (og ja, det blir ikke så lenge til) så får denne tråden leve litt til. Så får vi heller se utviklingen an. Men vi foretrekker klart definerte tråder hvor svaret er noe annet enn 42. Geir Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det som er galt med dagens samfunn er at menneskene generelt har forlatt Gud. Når det gjelder Norge, så vet vi jo alle hvordan sosialister, og andre ateister har jobbet i alle år for å bekjempe kristendommen Reaultatet ser vi jo også, selv om sosialister og ateister ikke vil innrømme det. I alle år har vi sett økende splittelse, økende kriminalitet og en nedbryting av moral og ærlighet i samfunnet. Den sittende regjering er kanskje et av de beste eksemplene på det. Denne uheldige utviklingen har pågått siden krigen, men skjøt for alvor fart med Gro Harlem Bruntlands ap regjering i 80 årene. Dette skjer også globalt. Og dette er ennå bare begynnelsen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) USA? - Olje - fedme - dårlig geografi opplæring? Mange amerikanere vet ikke hvor Norge er en gang. Og for å ikke snakke om hu fra Are you smarter than a 5th grader? Trudde Europa var et land og de snakka Fransk der :!: - NWO - konspirasjoner - Healthcare - politivold - RINGER POLITIET FORDI DET IKKE ER MER MCCHICKEN IGJEN WTF ER DET FORNO!? - Politiet sikter mest på mørk-hudet hvis det er innblandet i en etterforskning e.l. - Dataspill er KJEMPE FARLIG OG MÅ FORBYS!! Men hey! kjøp en ekte SIG Sauer P229 9mm og få med 3 flasker whiskey på kjøpet. gl hf bare noe jeg ramsa opp i farta. Vil gjerne komme med mer rundt internasjonalt samfunn edit - 3 guys 1 hammer Endret 5. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det som er galt med dagens samfunn er at menneskene generelt har forlatt Gud. Når det gjelder Norge, så vet vi jo alle hvordan sosialister, og andre ateister har jobbet i alle år for å bekjempe kristendommen Reaultatet ser vi jo også, selv om sosialister og ateister ikke vil innrømme det. I alle år har vi sett økende splittelse, økende kriminalitet og en nedbryting av moral og ærlighet i samfunnet. Den sittende regjering er kanskje et av de beste eksemplene på det. Denne uheldige utviklingen har pågått siden krigen, men skjøt for alvor fart med Gro Harlem Bruntlands ap regjering i 80 årene. Dette skjer også globalt. Og dette er ennå bare begynnelsen. Når du ser på land som Iran, Irak under Saddam Hussein og Saudi-Arabia bare for å nevne noen, vil du da hevde at samfunnet blir bedre når alle skal holde seg etter en gud og en religion? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nei. forholde seg til seg selv og menneskene rundt en aka ateisme. Det er latterlig å høre ord som: God saved me. without him i would have died, he cured my cancer. bare pisspreik og fantasi snakk Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 edit - 3 guys 1 hammer Måtte søke opp den der... Har to ord til den videoen: FY FAEN. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det viser menneskelig natur av brutalitet i dagens samfunn Anbefaler alle å ikke se den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå