Sigg3.net Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Heisann! Jeg skal bestille en HTC Touch HD til en spansk kollega. For at jeg skal kunne hjelpe ham med telefonen, og han forstå hva som er på skjermen vil en "nordisk" versjon ikke duge. Dessverre har jeg ikke funnet noen med engelsk OS på her til lands. Har ringt Telenor, Netcom, mobildata, nordialog, telefast, komplett, netshop mfl. De har alle hatt den før, men ikke nå lenger. Jeg finner den på Amazon, men de vil ikke selge utenfor landet (US eller UK). Noen tips på hvordan jeg kan få tak i telefon med engelsk OS? Eller kan ei mobilsjappe flashe til engelsk? Har ikke så veldig god greie på telefoner og dette haster litt:) Sigg3 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du klarer fint å flashe til engelsk firmware selv. Offisielle samt uoffisielle finner du hos XDA-developers. De offisielle (shipped) finner du her. Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Eller bestille her Regn med moms på 25%, og frakt. EIDT: link Endret 8. mars 2009 av Afghan0 Lenke til kommentar
Sigg3.net Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Takker! Dere aner ikke hvor mye pes det har vært å bli satt over til 20 forskjellige kontorer i Norge. Alle mente at noen hadde det, men når jeg endelig kom frem til riktige person viste det seg å ikke være sånn. Sjekket Komplett i utlandet, men de hadde ikke telefoner, og UK grenen er nedlagt. Personlig ville jeg ikke hatt problemer med å flashe, men siden dette er til bedrift kan jeg ikke risikere å miste garantien. Derfor går jeg for expansys.no. Takk for hjelpen, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå