Gå til innhold

diskusjon.no-ligaen 2009 Elitemanager. Meld deg på.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LES REGLENE DA FOLKENS!

 

Det er ikke lov til å ha mer enn 2 spillere fra en klubb på ditt lag.

 

I prøvepreioden kan du endre så mange spillere på laget ditt som du ønsker. Denne prøveperioden slutter Lørdag 4. april kl 15.00. Alle lag med 18 spillere blir låst på det tidspunktet. Etter det har du fem overganger igjen – resten av sesongen.

 

Dette er en prøveperiode. Jesus, les før dere syter.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da er vi endelig i gang med Elitemanager 2009 på ordentlig (altså utenom prøveperioden). Det er et par ting som ikke er helt som det skal (jada, TV2 er sikkert bedre, men vi har en liten venneliga på jobb som er artig å være med på.).

 

Til poenget: Er det noen som vet hvordan poengene til en underliga regnes ut? Hvis man trykker "Rangering --> Underliga", så får man opp en liste over underligaer med tilhørende poengsum. I reglene står det at poengene til en underliga er den sammenlagte poengsummen til de 5 beste spillerne. Det stemmer ikke i vår underliga. Hverken de 5 beste eller 10 beste. Uansett hvilke spillere jeg legger sammen, så kommer jeg ikke frem til den poengsummen som Elitemanager har registrert for vå underliga.

 

En annen ting: Elitemanager er dårlig på å regne ut poeng etter det jeg kan skjønne? Såvidt jeg vet så scoret Kasey Wehrmann på straffe i går (runde 3 i tippeligaen), men har fått poeng for spillermål. Umåtelig irriterende for oss som ikke har han på laget. Dessuten skulle vel Frederik Carslen hatt poeng for assist, men det har han ikke fått. Irriterende, men på den annen side likt for alle. Det er jo litt spennende å ikke vite når det blir regnet poeng for assist og ikke.. :)

 

Noen som vet hvem som oppdaterer? Og hvorfor de hopper over en del poenggiving?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...