Manken Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du trenger ikke skjifte laget hver kampdag, du kan hvis du vil men må ikke sånn jeg har fortstått det ... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 LES REGLENE DA FOLKENS! Det er ikke lov til å ha mer enn 2 spillere fra en klubb på ditt lag. I prøvepreioden kan du endre så mange spillere på laget ditt som du ønsker. Denne prøveperioden slutter Lørdag 4. april kl 15.00. Alle lag med 18 spillere blir låst på det tidspunktet. Etter det har du fem overganger igjen – resten av sesongen. Dette er en prøveperiode. Jesus, les før dere syter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva faen er vitsen med å ha "prøveperioder"? Tippeligaen har jo startet... Fem overganger i løpet av hele sesongen? Nei, dette er rett og slett latterlig... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Det er jo for at folk skal få meldt seg på. Sånn er det vel på TV2 sin side og. Synes det er litt snodig at Elitemanager har kampdager istedet for runder. Virker litt upraktisk. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, egentlig. Nå kan man jo bytte inn spillere som spiller den kampdagen. så bytte tilbake igjen til kampen(ene) dagen etter "/ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kom dere til Tippeligamanager på TV2. Dette er søppel. TV2 har to prøverunder, så dere er fortsatt med fra start! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Enig der. Likte mye bedre Tv2's Managerspill.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er med på begge to manager-spilla. Funker mye bedre hos Tv2! Lenke til kommentar
kopbjo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da er vi endelig i gang med Elitemanager 2009 på ordentlig (altså utenom prøveperioden). Det er et par ting som ikke er helt som det skal (jada, TV2 er sikkert bedre, men vi har en liten venneliga på jobb som er artig å være med på.). Til poenget: Er det noen som vet hvordan poengene til en underliga regnes ut? Hvis man trykker "Rangering --> Underliga", så får man opp en liste over underligaer med tilhørende poengsum. I reglene står det at poengene til en underliga er den sammenlagte poengsummen til de 5 beste spillerne. Det stemmer ikke i vår underliga. Hverken de 5 beste eller 10 beste. Uansett hvilke spillere jeg legger sammen, så kommer jeg ikke frem til den poengsummen som Elitemanager har registrert for vå underliga. En annen ting: Elitemanager er dårlig på å regne ut poeng etter det jeg kan skjønne? Såvidt jeg vet så scoret Kasey Wehrmann på straffe i går (runde 3 i tippeligaen), men har fått poeng for spillermål. Umåtelig irriterende for oss som ikke har han på laget. Dessuten skulle vel Frederik Carslen hatt poeng for assist, men det har han ikke fått. Irriterende, men på den annen side likt for alle. Det er jo litt spennende å ikke vite når det blir regnet poeng for assist og ikke.. Noen som vet hvem som oppdaterer? Og hvorfor de hopper over en del poenggiving? Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nå er ejg med også, er langt bak dere men, snart er jeg oppi der, bare vent! (Harestua) er laget mitt. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg er med på begge to manager-spilla. Funker mye bedre hos Tv2! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Har gitt opp denne ligaen her jeg. Gidder ikke å gå inn hver kampdag å bytte på spillere. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har gitt opp denne ligaen her jeg. Gidder ikke å gå inn hver kampdag å bytte på spillere. x2! TL-manager er MYE bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå