InsertNumLock Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Melder meg inn nå. Siden jeg ligger så dårlig an i fantasy så får jeg heller knuse dere her Btw: Er dette et felles managerspill for alle avisene? Edit: Der gikk siden ned. Endret 6. mars 2009 av Hille Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg fant ihvertfall underligaen gjennom Aftenbladet, vet ikke om ligaen ble lagd der men fant den nå ihvertfall, så kan tyde på at er sammen om dette. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Adressa, BT og Aftenposten har et samarbeid med nettaviser. Mulig det er flere og. Men det er samme spillet ja. Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 jeg er også med , med laget ÅFK Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gleder meg sykt til sesong start nå. Blir helt kanon, kanskje jeg får meg jobb på lerkendal også for et betting selskap. Så da blir det nesten alle kampene på meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan regnes poengene ut? Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 da har jeg meldt meg på (har ikke prøvd det før men ser nice ut) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Ser ut som vi har 21 lag med i ligaen. Ikke verst. Og det gpr fortsatt an å melde seg på skulle man tro. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Går det fortsatt an å melde seg på?, er det ikke slik at ligaen " stenger " før serie start? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Tror det skal gå greit. Men man starter jo med 0 poeng, så det er kanskje ikke så lurt å drøye så mange runder. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette gidder jeg ikke. Må jo ta ut lag for hver kampdag. Stress Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette gidder jeg ikke. Må jo ta ut lag for hver kampdag. Stress Køder du? Det gidder ikke jeg å gjøre... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 En må ikke plukke ut laget for hver runde nei. Men man kan gjøre bytter mellom hver kampdag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 En må ikke plukke ut laget for hver runde nei. Men man kan gjøre bytter mellom hver kampdag. Du må melde på lag for hver kampdag, etter hvem som spiller. I går måtte man sette opp så mange Stabæk og Lillestrømspillere som mulig, fordi kun de gav poeng. I dag skal ikke de være med. That's a FAKKT. Så jeg quitter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva er det 7Bananas snakker om da? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) En må ikke plukke ut laget for hver runde nei. Men man kan gjøre bytter mellom hver kampdag. Du må melde på lag for hver kampdag, etter hvem som spiller. I går måtte man sette opp så mange Stabæk og Lillestrømspillere som mulig, fordi kun de gav poeng. I dag skal ikke de være med. That's a FAKKT. Så jeg quitter. Seriøst? Først har du ubegrenset med penger, og så dette. I'm out. Får satse på at det TV2-greiene er bedre da. Endret 15. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå