TheIlluminated Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg er ute etter en Sony Ericsson som har polyfoniske ringetoner, fargeskjerm, mulighet for å koble til pc'en og mulighet for å tilføye mp3 spiller senere samt at den må se litt stilig ut. For å si det rett ut er jeg nesten helt utdatert på alt som har med mobil å gjøre, som mms osv. Men kravene mine er vel greie? Noen som har tips til hvilken jeg burde kjøpe? Hvilket ekstrautstyr må jeg kjøpe for å koble til pc'en? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det bare to mobiler som svarer til disse kravene dine - T300 og T310. Begge er greie mobiler, men hvilken du skal ha avhenger litt av hva du synes er viktig når du får deg en mobiletelefon. Jeg har ikke satt meg så veldig inn i noen av disse mobilene, og har heller ikke prøvd dem - men i og med at de bruker noenlunde samme opplegg som på t68 vil jeg tro de er noe å satse på. Begge (hvis jeg ikke tar feil) kan bruker sammen med mca-25 kameraet og hpm-10 mp3 spilleren... Lenke til kommentar
cc Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvis ikke det med polyfoniske er veldig viktig for deg, så burde du nok heller kjøpe t68i fra SE. Kombinert med et bluetooth adapter på pc'en, er den genial. Jeg har t300 nå, men ville heller kjøpt den om jeg fikk velge på nytt Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 T310 ville nok jeg valgt, du kan koble den mot pcn med IR.. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 tja, inntil tv-fjernkontrollene ikke går over IR lenger vil jeg påstå at IR er ganske aktuelt.. Billig og greit nok. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 jeg hadde nok valgt bluetooth over IR any day.. menmen, kanskje jeg bare er rar. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Philips PW278706, helt ny TV! Fjernkontroll med Blåtann, widescreen, 100Hz, 1200 siders TekstTV-minne osv.! Lenke til kommentar
jonnasfravigå Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kjøp T68i! Jeg har selv T300, men ville heller ha kjøpt t68i nå når de koster omtrent det samme. Med mindre du absolutt vil ha polyfoniske ringetoner, så anbefaler jeg T68i på det sterkeste! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Jeg ser at LG Electronics skal komme med noen nye mobiltelefoner på markedet, noen som vet når de kommer. Tror jeg skal vente og se hva dem har å tilby. De så ganske nice ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå