Tømrern Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dette var fint arbeide,jobber som snekker/tømrer selv.Enten liker en kabinettet eller ikke,MEN artig er det uansett,+ en del fine tips på veien oxo :-) STÅ PÅ Morro å se fortsettelsen Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dette var fint arbeide,jobber som snekker/tømrer selv.Enten liker en kabinettet eller ikke,MEN artig er det uansett,+ en del fine tips på veien oxo :-) STÅ PÅ Morro å se fortsettelsen There is none Lenke til kommentar
Valent Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Feit kasse!!!! absolutt konge! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hey håpp=) genialt gjort! eg har tenkt på tanken lenge, å bygge eit kabinett, men det var ikkje før no eg vart skikkelig motivert. =) ideen min er at eg hadde lyst å lage eit kabinett, med PSU i eiget området, med vifte som suger ned fra toppen, og så har HK eit eiget området, med hål gjennom veggane for ledningar, og så eit eiget området til Harddisker, med vifter som suger inn, og ut i kve avdeling. kva materiale bør eg bruke? harddisk bay osv, er det berre å ta fra eit anna kabinett? har eindel gamle kabinetter ståande, som ikkje er i bruk lenger. hadde tenkt å legge skjulte ledninger, klippe og skjøyte litt kanskje, og ha parkett inni, med lister. hehe..med eindel plexi glass, og katoder, og vifter med lys ++.. forslag og tips kjem godt med:=) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hey håpp=) genialt gjort! eg har tenkt på tanken lenge, å bygge eit kabinett, men det var ikkje før no eg vart skikkelig motivert. =) ideen min er at eg hadde lyst å lage eit kabinett, med PSU i eiget området, med vifte som suger ned fra toppen, og så har HK eit eiget området, med hål gjennom veggane for ledningar, og så eit eiget området til Harddisker, med vifter som suger inn, og ut i kve avdeling. kva materiale bør eg bruke? harddisk bay osv, er det berre å ta fra eit anna kabinett? har eindel gamle kabinetter ståande, som ikkje er i bruk lenger. hadde tenkt å legge skjulte ledninger, klippe og skjøyte litt kanskje, og ha parkett inni, med lister. hehe..med eindel plexi glass, og katoder, og vifter med lys ++.. forslag og tips kjem godt med:=) For å få svar på slike spørsmål burde du lage en ny topic i casemod-kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå