Novec Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Testen av NorthPole chipset-kjøler og Revoltec RAM-kjøler var i utgangspunktet ment som en oppfølger til Pandemona, men ettersom den bare tok for seg de to produktene presenterte vi den som en vanlig produkttest i stedet. Det er også noe av grunnen til at testen kan virke noe mindre forseggjort enn tidligere tester. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 PHEEET kasse! men CS-grill da??!!? hva er det for noe???? må si jeg ble litt skuffa da ja.. skuffa over cs grillen..(fy skam deg) Lenke til kommentar
OndeOlav Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har begynt å tvile på om det blir noen del 3 - har ikke så mye sansen for digre kasser lengre. Har startet med et nytt prosjekt nu, og det går heller andre veien. Pandemona var morsom så lenge den varte. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 altså.... jeg synes det kabbiset var upent... Jeg har sansen for pc, ja, og ja, jeg har ett jevlig stygt kabinett selv. Men hva i huleste er vitsen å ha et kabinett på 100 kg og 4 ganger så stort som det trengs? Man får jo plass til det aller meste i et bigtower? og hvis poenget var å mekke etorginalt kabinett, så hvorfor ikke gjøre det pent? Altså, sikkert kult og sånt, men herregud så upraktisk. OG pent var det jo ikke? JEg synes PENE kabinetter er som Lepont, Lian Li, Wavemaster (coolermaster) osv.... jaja meningen er forskjellig hos alle. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 synes pandemona har potensiale jeg, tar gjerne over den dingsen der men jeg ville laget lufte tuneller for å få minst mulig støy. og en wappo extra på skjermkortet, og senket resten av hk i den dærre flytende ikkeelektrisk ledende væsken, fluorid væske eller hva det var. Lenke til kommentar
zzzalamander Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 spenstig prosjekt det der ja, det estetiske kan man jo strides om (og det er det blitt), men konsptet er j***a fett. men er interessert i kjølinga jeg, er det et kit eller selv bygd? har lyst å kompressor kjøle babyen min, helst selv bygd hele veien. Kanskje det stod i artikkelen, men fikk bare skummet den... (er på nattevakt...) salute Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vapochill fås kjøpt som standalone sett. Lenke til kommentar
terminatorDUDE Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 nå skjønner jeg lite.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 og NÅR kommer den omtalte del 3?? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Hvis du hadde lest tråden ville du sett at det ikke kommer noen del 3, spesielt nå som Olav ikke lenger skriver for oss. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Sorry, leste når del 2 kom ut... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Du er tilgitt :-) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 [Min mening] Når man først begynner på et prosjekt. Kan man vel gjøre det ferdig(skrive det ferdig) selv om man slutter å skrive på ordentlig. Enig? Eller er det sånn at han ikke får lov å skrive ferdig? Jeg bare sier min mening, siden jeg synes Pandemona var et tøft prosjekt og ville likt å sett resten av det. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Enig med deg BeFs. Bøyer meg i støvet og takker Novec for sin storhet :-) Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Dersom Olav ønsker å fullføre prosjektet, skal vi selvfølgelig publisere det - men jeg forstod det slik at han var gått lei. Og sånt skjer jo av og til, så det er lite vi kan gjøre med det. Dessverre. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 er det mulig å kontakte Olav, og finne ut om han vil skrive del 3(og evt 4)? kan jo la han få vite hvor mange som vil se del tre(+4), i en poll... tipper det blir enstemnig ja på den pollen... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Tviler på at det er så mange her som absolutt ikke vil se det. Så jeg tror ikke en poll er nødvendig gitt. Trenger jo forsåvidt ingen artikkel, bare et par bilder og litt beskrivende tekst i en worklog/(casemod-delen) kansje? Endret 17. mars 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Novec Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Selvfølgelig vil vi alle se fortsettelsen, men det er dessverre ingen. Olav har gått lei av den svære trekassa og prioriterer heller bil for tida. Helt greit det, men litt leit for oss :-/ Lenke til kommentar
torgros Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hei! Hvor får du tak i en slik kompressor?? -16 grader på cpu frister meg Råbra prosjekt, er i planleggingen på noe liknende selv. (Kommer til å veie en del ja) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvordan kommer en slik boks opp i 100 kg Hva veier: -Selve kassen uten noe inni -Vapochill -Hardware -Annet stæsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå