Novec Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Del én av Olavs prosjekt Pandemona vakte virkelig oppsikt. Del to skuffer så absolutt ikke - jeg venter i spenning på del tre og fire! Les hele artikkelen Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kjempeflott arbeid, hvem ville ikke hatt en 100 kg pc? Det jeg har lyst til å spørre er om hvor brukervennlig kabinettet er? Men ellers var det utrolig flott arbeid og imponerende. Gleder meg voldsomt til Del 3 og 4! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det kabinettet det var noe av det beste jeg har sett her på overklokking.no Og med den super duper kjølinga så får dere vel tweaka det litt? Jeg skal selv bygge meg kabinett på sløyden nå, og har en kamerat til å hjelpe meg, så har du noen tips til hvordan jeg skal få hovedkort, pci kort osv. til å passe ordentlig? Og hva er måla på kabinettet?(kan hende det står i artikkelen*leter*) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kremkabinett! Virkelig tøft, men hva gjør du hvis du skal på TG, bestiller en ekstra plass? Eller Lan generelt, egen tilhenger til pc? Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 PHEEET kasse! men CS-grill da??!!? hva er det for noe???? må si jeg ble litt skuffa da ja.. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 FY F*** for et styggt kabinett. Her kunne man brukt tida på noe annet. Rett og slett bortkastet når man ser sluttresultatet. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Redd og slett diggbart. ikke noe å si om det. Fine finisher (kanskje litt mye kabelrot her og der men ). thunstad: dårlig smak eller har du bare ikke sansen for PC? Rett og slett RÅ kasse! Men er Olav sitt gulv beregnet på sånn hardware eller? :wink: Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Velvel, jeg synes ikke kassen var det fagreste jeg har sett på denne jord, men det var allikevel imponerende arbeid Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Alt var gull untatt 1 ting, det bryter panelet med plexi var ikke no pent. skulle hatt seg en runde med 1000sandpapir ellerno. og cs grillen må du fjerne Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Nice handywork Men den vil nok vekke meget oppsikt på lan når benkene nesten knekker sammen, hehe Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Kontrollpanelet skal gjøres noe med, men Olav fikk det litt hektisk før påskeferien. Artikkelen vil bli oppdatert når dette er gjort. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Tørr jeg fåreslå en sort grill forran radiatoren? Hvis finnishen er ment å være sort+gull så hadde kanskje en sort grill tatt seg meget bra ut forran radiatoren. Og pci-holderen (husker ikke i farta hva det heter. Jeg sakker om denne her.) synes jeg også kunne ha blitt pusset ned og lakkert i "gull". Det tror jeg absolutt hadde gitt kassen en solid finnish. Det samme hadde kanskje gjeldt Hovedkort-platen også. Får du den i gull så Edit: og Cs-grillen...vel...hvis du er fan så :wink: Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det ble jo kjempe bra men, jeg syntes ikke overaskelsen var så bra. Hadde håpet på noe mer. Gleder meg til del 3 og 4. God påske till alle samen på etter skud. Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 FY F*** for et styggt kabinett. Her kunne man brukt tida på noe annet. Rett og slett bortkastet når man ser sluttresultatet. Ja vil gjerne se ditt super duper kabinett! Det må jo være kjempe fin hvis du syne dette er stygt! U sux BIG time. Lenke til kommentar
wildcards Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Pent.. 8) Når jeg mekker meg kabinett, skal jeg ha med innbygd kjøleskap til colaboksene og 12 volt uttak til kjølebag evt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 FY F*** for et styggt kabinett. Her kunne man brukt tida på noe annet. Rett og slett bortkastet når man ser sluttresultatet. Hva er det DU har røyka da ?? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hva er det DU har røyka da ?? Ja vil gjerne se ditt super duper kabinett! Det må jo være kjempe fin hvis du syne dette er stygt! U sux BIG time. Alle vet at smaken er som baken. Delt i to. Akkurat som dere syns jeg deres smak sitter midt i mellom. Lenke til kommentar
okzygen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Dette e CaseMod!!! Noe av det råeste æ har sjett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå