MaSo Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Lite updates for tida, er pengelens og russ 09 Men noe er blitt gjort, b.la skiftet til sommerdekk og reparert ett blinklys Telefonen har tatt kveld etter at jeg presterte og dett i elva natt til 1mai Ellers så lurer jeg på om det er noen som vet om det er mulig og bytte de 2 orginale subbene til noe litt kraftiger? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 må få bestillt meg nye blinklys, da ene blinklyset har knekte fester Tok noen stemnings bilder i løpet av russetida da, slapp av, bilen er ikke blitt brukt til russebil eller noe sånt Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Forbanna snyltera, prøve faen steike meg å tyne ut penga på korsen som helst måte. fått parkeringsbot hvor de hevder at billetten min ikke var synelig. :realmad: fikk den den 29april, har bare ikke klart å knø meg til å få sendt avgårde klagen ettersom at telefonen har vært litt på tryne Endret 18. mai 2009 av MaSo Lenke til kommentar
crea Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kjipt.. lykke til med å få tilbake de penga. Min erfaring er at du er skyldig til det motsatte er bevist og bevisbyrden ligger hos deg. Og selv om du beviser din uskyld så er det ikke godt nok det heller... Europark Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Kjipt.. lykke til med å få tilbake de penga. Min erfaring er at du er skyldig til det motsatte er bevist og bevisbyrden ligger hos deg. Og selv om du beviser din uskyld så er det ikke godt nok det heller... Europark Har 2 vitner også Faren min sier at europark får masse klager, konstant :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå