Delvis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Skulle hatt et tegnebrett. Hadde et, men der gikk det ikke an å se (på brettet) hva som blir tegnet. Er der noen tegnebrett som er sånn, at du ser det som tegnes på brettet sånn som når du tegner på papir? :::::::::::: (Ps. hvis dette er feil kategori, vennligst flytt. På forhånd takk) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du mener en slik en: Det er Wacom Cintiq. Og du kan lese mer om den her: http://www.wacom.com/cintiq/ Priser: https://prisguiden.no/fritekst_sok....nd=wacom+cintiq AKIRA Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 eh.. ja det kan se bra ut. Men de prisene der kan jeg bare glemme Men håper der kan være noe enklere. Bare strekene på en måte gjengis på brettet når det tegnes, så holder det vil jeg tro. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da tror jeg du bør fortelle litt mer om hvorfor du har dette behovet. Kanskje du trenger noe helt annet. Å kunne se bare streken på ett brett uavhengig av hva slags brush du tegner med virker for meg litt meningsløst. Enten må man se hva man tegner, eller så ser man på skjermen. Hvis du syntes det å bruke tegnebrett var vanskelig pga du er vant til å se hva du tegner så er det bare en tilvenning. Du må bare øve og øve og øve så vil du etterhvert ikke tenke over det. AKIRA Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Da tror jeg du bør fortelle litt mer om hvorfor du har dette behovet. Kanskje du trenger noe helt annet. Å kunne se bare streken på ett brett uavhengig av hva slags brush du tegner med virker for meg litt meningsløst. Enten må man se hva man tegner, eller så ser man på skjermen. Hvis du syntes det å bruke tegnebrett var vanskelig pga du er vant til å se hva du tegner så er det bare en tilvenning. Du må bare øve og øve og øve så vil du etterhvert ikke tenke over det. AKIRA Ja det er mye enklere å tegne når man ser rett på blyanten/pennen og strekene som kommer, enn å bare følge med på skjermen og ikke se på pennen. Alt mulig kan selvsagt øves, men håpet jo helst det fantes noe som gjør at jeg slapp det da ..hehe Blir vel aldri helt det samme likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå