The Stig Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spenstig luftakrobatikk. Se videoen Lenke til kommentar
Teddux Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Stilig CGI film, men sier meg ingenting om spillet Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Spilte demoen i går. Det jeg bet meg merke i er at spiller _ser_ ufattelig kult ut, men jeg ble ganske skuffet over spillbarheten. Kanskje jeg kjøper det når det kommer på salg. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 spillbarhet på demo var dårlig. Men ser virkelig fram til fullversjonen. Hawx har virkelig potensiale. Likte veldig godt at alle knapper ble perfekt innstilt med en gang på joysticken. Jeg hadde faktisk akkurat nok knapper til behovet på stikka mi. Noen som har erfaringer med Voice Command systemet her? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Kommer anmeldelse av HAWX mandag morgen Endret 8. mars 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg