Moff Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 var overrasket over at Horace hadde så mye ansvar. Eller mest det at det var han som ble sendt ut for å snakke med Richard Alpert himself.. Er Pierre Chang bare en som spiller i tutorial filmer til de forkjellige bunkerne? Han har kanskje ikke kommet ennå siden drivhus Dharmastasjonen ikke er blitt begynt på engang. Blir veldig skuffa hvis Horace er lederen for Dahrma, men hvem ellers? Når det er han som tar seg av Sawyer og co, han som snakker med Richard og tar avgjørelsene om ubåten og hva som skal skje :< Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Helt ærlig så kan eg ikke tro at Locke visste noe som helst i den situasjonen. Det flashet kom jo ikke akkurat som planlagt på de når John klatret ned. Da tror eg mer på at han glapp tauet i forb. med flashet. du ser jo han detter helt i begynnelsen av episoden! Lurer litt på hvorfor Sawyer ikke forteller juliette om at de har kommet tilbake. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er sikkert for å skape en konflikt senere i sesongen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Helt ærlig så kan eg ikke tro at Locke visste noe som helst i den situasjonen. Det flashet kom jo ikke akkurat som planlagt på de når John klatret ned. Da tror eg mer på at han glapp tauet i forb. med flashet. du ser jo han detter helt i begynnelsen av episoden! Lurer litt på hvorfor Sawyer ikke forteller juliette om at de har kommet tilbake. Ville sikkert ikke få henne oppspilt før han visste det helt sikkert. Han trodde jo nesten ikke sine egne øyne når han så dem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Helt ærlig så kan eg ikke tro at Locke visste noe som helst i den situasjonen. Det flashet kom jo ikke akkurat som planlagt på de når John klatret ned. Da tror eg mer på at han glapp tauet i forb. med flashet. du ser jo han detter helt i begynnelsen av episoden! Jepp. Har igrunn ikke sagt noe annet enn at han faller... Men ser ikke noe til tauet når han har falt ned. Såg det igjen nå. Mens Sawyer holder tauet. Er muligens fordi han holder det da, mens Locke slipper det akkurat når flashet kommer. Vel vel Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er Pierre Chang bare en som spiller i tutorial filmer til de forkjellige bunkerne? Han har kanskje ikke kommet ennå siden drivhus Dharmastasjonen ikke er blitt begynt på engang. Tipper Pierre Chang er faren til Miles og vi får höre mer om han. Er ikke uten grunn at han var med i et flashback. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er Pierre Chang bare en som spiller i tutorial filmer til de forkjellige bunkerne? Han har kanskje ikke kommet ennå siden drivhus Dharmastasjonen ikke er blitt begynt på engang. Tipper Pierre Chang er faren til Miles og vi får höre mer om han. Er ikke uten grunn at han var med i et flashback. Jeg tror det er litt for obvius at Chang er faren til Miles, og lost pleier ikke å være akkurat slik vi pleier å tro. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Nå... Vil nå si de var bra åpenbare med Charlotte saken i den siste episoden. Såg det komme fra milevis avstand. Mye i Lost er veldig åpenbart, men vi druknes i detaljer og over tid glemmer man åpenbare ting og det gjør at alt virker svært så mystisk. Men for all del. Lost skaperne er knallgode på å snekre sammen de bittesmå detaljene. Endret 11. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vil anbefale dette Lost forumet hvis dere føler for å diskutere Lost internasjonalt http://www.lostvideorecaps.com/forums/ Selve siden er også veldig bra Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vil anbefale dette Lost forumet hvis dere føler for å diskutere Lost internasjonalt http://www.lostvideorecaps.com/forums/ Selve siden er også veldig bra Enig, den siden der er super Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå