Gå til innhold

Lost 5x8: "LaFleur"(USA)

Anbefalte innlegg

Fantastisk episode:D Den starta bra med statuen syns jeg, synd de bare var i den tiden så kort. Gleder meg veldig til å se hvordan det gikk til at Sawyer tok kommando i dharma leiren.

Jeg håper virkelig ikke Kate kommer å spolerer hele forholdet til Sawyer og Juliet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To uker! Jesus Fucking Christ ...

Skjønner ikke hvorfor folk klager over at det går for fort. Her har "alle" klaget over at serien er så treg og så begynner folk nå å klage over at det går for fort. Jeg synes Lost er helt på topp nå, det er nå det er så artig og interessant som det aldri har vært. Og jeg elsker at nå er det folka våre som vet ting, mens andre som Alpert sitter med wtf'et. :)

Lenke til kommentar
Amy derimot der har vi en dame som jeg håper kommer til å være på Lost i en stund. Michelle Dressler syntes jeg aldri skulle vært drept av 24 tiltross for at jeg aldri kjøpte det at Michelle var litt tøff. Reiko Aylesworth passer bedre i rollen som Amy enn jeg noengang har sett henne som Michelle.

Som stor 24-fan må jeg protestere. Michelle Dessler i siste halvdel av sesong 3 er noe av det beste jeg har sett av en kvinnelig karakterer på tv. Her kom Reiko ut som en litt halv-anonym, småkjedelig kvinnemenneske men jeg skal ikke legge dommen for tidlig.

Ellers en fin-fin episode. Artig å se ting fra Dharma sitt synspunkt og Sawyer ledet ann fint. Skulle gjerne hatt en litt mer spenstig cliffhanger foran denne lille pausen, men blir spennende å følge med videre. Og slemt å tease oss med denne statuen, synes denne delen av øyas historie helt klart er mest fascinerende.

Lenke til kommentar

Er ikke noe dobbeltepisode om 2 uker, er igjen en to ukers pause mellom episode 13 og 14. Så kan det bli en splittet sesongfinale, men jeg tviler da det ikke er bekreftet enda som det burde vært.

DoktorBacon: Har ikke sagt at hun ikke kan spille, er bare at jeg ikke kjøpte at hun var så tøff. Men ja hun er flink skuespiller, og jeg må si selv hun er en av de beste skuespillerne som har vært på serien som har spilt en av de snille. Men det blir kanskje litt offtopic å snakke om 24 her? Alikevel hun var ok i Lost, vi må bare få mer av henne for å like henne.

Lenke til kommentar
DoktorBacon: Har ikke sagt at hun ikke kan spille, er bare at jeg ikke kjøpte at hun var så tøff.

Ja, jeg skjønte det, men Michelle Dessler oppnådde først stor status i 24-leiren i siste halvdel av sesong 3, altså når hun var på sitt tøffeste. Håper selvsagt vi får se mer av henne og at hun ikke blir like kriminellt underbrukt som feks. Lance Reddick.

Lenke til kommentar

"Say Hello to my son"

Venter egentlig mest på å gå litt dypere i Christian Shephard's historie =) Det må jo nesten være han, og ikke noe produkt av smokemonster, når han driver å hilser til sønnen.

Føler et savn for noe i Lost. Eller kanskje jeg bare er satt ut av alt som skjer. Det skjer jo mye , men den dyyype mystikken :p Som blir sjeldent nå etterhvert. kall det hva du vil. Kall det "Hvem er the others" fra sesong 1, the hatch. Henry Gale fra sesong 2

Tror det er Cliffhangere jeg savner . Noe det var mer av før? Er forvirret

Jeg må ut

vil ha kjeks

Lenke til kommentar
"Say Hello to my son"

Venter egentlig mest på å gå litt dypere i Christian Shephard's historie =) Det må jo nesten være han, og ikke noe produkt av smokemonster, når han driver å hilser til sønnen.

Føler et savn for noe i Lost. Eller kanskje jeg bare er satt ut av alt som skjer. Det skjer jo mye , men den dyyype mystikken :p Som blir sjeldent nå etterhvert. kall det hva du vil. Kall det "Hvem er the others" fra sesong 1, the hatch. Henry Gale fra sesong 2

Tror det er Cliffhangere jeg savner . Noe det var mer av før? Er forvirret

Jeg må ut

vil ha kjeks

Les mitt innlegg fra side 1, kanskje det kan gi deg svar. Ihvertfall tingene jeg ramser opp jeg savner. xP

Lenke til kommentar
Er ikke noe dobbeltepisode om 2 uker

Jeg stolte blindt på imdb som fortsatt har oppført to episoder 18. mars. På TV.com derimot, der er det oppført én episode pr uke fra og med den 18. mars til 22. april.

Grunnen til at imdb har 2 episoder på den 18. er fordi Namaste skulle egentlig bli vist neste uke, men det ble pause og den ble utsatt, men noen glemte å endre datoen på de følgende episodene.

Lenke til kommentar

Men herre jemin dette var gjesp.

Er hva jeg vil nesten kalle en anime-filler.

Sluttscenen var bare helt latterlig, her stiller de seg opp i real fotoshoot-style og hadde jeg ventet 3 år på at noen skulle komme tilbake så hadde man da ikke stått sånn 4-5 meter unna og vist seg fram :roll:

Jeg skjønner ikke hva dere syns var så fryktelig bra med Sawyers skuespill-prestasjon i denne episoden.

Lenke til kommentar

Ja la også merke til det b- real ! :D

Merker at jeg har hatt et forhold til Lost så lenge at jeg nesten nekter å være kresen. ignorerer slike ting. Bloopers og ellers feil i serien. Skummelt egentlig. Svelger alt og gleder meg til neste episode

Lenke til kommentar
Ja la også merke til det b- real ! :D

Merker at jeg har hatt et forhold til Lost så lenge at jeg nesten nekter å være kresen. ignorerer slike ting. Bloopers og ellers feil i serien. Skummelt egentlig. Svelger alt og gleder meg til neste episode

Vel, slutt å svelg Moff og skaff deg heller en dame, fordi realiteten er at denne episoden var noe uinteressant møkk som ikke var verdt å få med seg utenom de første tre minuttene.

Ingen kvalitet, dårlig plott for episoden... de kunne gjort litt mer utav den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...