Gå til innhold

Total War: Får ikke spillt Empire, får CTD om jeg prøver å starte et slag eller kampanje

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har faktisk ikke fått prøvd spillet, da spillet bare avsluttes om jeg prøver å gå inn på et slag eller noe sånt, og hver gang spillet CTD må jeg oppdatere spillet på nytt som tar en time. Problemet er at updaten ALDRI stopper, selv når den når 100%

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel i følge minstekravene på spillesken er pcen din sterk nok til å takle spillet.

Har du prøvd å oppgradere skjermkortdriverne og ta alle instillingene på det laveste?

Har du googlet problemet? Hvis det skjer deg så har det sikkert skjedd med hundre andre også.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å avinstallere alt (dvs Steam, demo og spill). Deretter kjørt CC Cleaner og boota? Gjør det og prøv å installere på nytt.

PS: Oppdater PC og alle drivere først.

Hvilket operativsystem har du?

Lenke til kommentar

Merkelig, har ikke så mye erfaring med steam, men den skal ikke være sånn. Her virker den helt bra. Hadde jeg vært deg hadde jeg sletta hele dritten og installert det på nytt. Du må vel ikke laste ned hele TW hvis du sletter steam?

Lenke til kommentar
Merkelig, har ikke så mye erfaring med steam, men den skal ikke være sånn. Her virker den helt bra. Hadde jeg vært deg hadde jeg sletta hele dritten og installert det på nytt. Du må vel ikke laste ned hele TW hvis du sletter steam?

Nei du kan ta lokal back-up av alle spill du laster ned på Steam. Etter at du har lastet ned har du prøvd å høyreklikke på ikonet til E:TW deretter <properties<local files<verify intergrity of game cache< - prøv dette.

Lenke til kommentar
Håper jeg ikke får samme problem :s

Hvis noen her mistenker at dem har samme problem, så må dem bare sjekke steam mappen og finne mappen der Empire er installert.

Hvis spillet er under 14.7GB så er den korrupta.

Min var 14.2 elns, kanskje det er det som var problemet! anyway, laster ned på nytt nå.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...