Gå til innhold

søker grammar øvelser og lekser på nettet


meli

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er fransk og jeg laerer norsk , jeg har en veldig dårlig grammar men vil bli bedre .... :blush:

Jeg liker mye en hjemmeside kalle " vox: hurtig videre" , men jeg søker en hjemmeside men tekst analys ( jeg vet ikke hvis det er det god ord ....) det er en ting hva vi har på skole en tekst med mye spørsmål på det tekst .... eller grammar øvelser og conjugation øvelser og lekser .... på nettet eller nammen av skole bøker hva jeg kan kjøppe .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom du sier i din signatur at all hjelp er velkommen, så kan jeg hjelpe deg med det du skrev akkurat nå:

 

.. jeg søker en hjemmeside men tekst analys ( jeg vet ikke hvis det er det god ord ....)

 

Nesten, order du tenkte på heter tekstanalyse.

(Bytt også ut ordet "men" med "om")

Lenke til kommentar
(redigert utgave)

Hei

 

Jeg er fransk og jeg lærer norsk. Jeg har en veldig dårlig grammatikk, men vil bli bedre .... :blush:

Jeg liker godt en hjemmeside kalt " vox: hurtig videre", men jeg søker en hjemmeside om tekstanalyse, ( jeg vet ikke om det er det riktige ordet ....) det er en ting som vi har på skolen, en tekst med mye spørsmål om teksten .... eller grammatikkøvelser og conjugation-øvelser og lekser .... på nettet, eller navn på skolebøker jeg kan kjøpe .

 

Jeg tror at hvis jeg redigerer innlegget ditt til bedre norsk, kan du lære deg endel av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...