Tele-Harry Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har da Win XP på pc'n, og lurer litt på om jeg skal "komprimere" (vet ikke om jeg har oversatt rett her.. på engelsk heter det "compress") hdd'en for å spare/få mer plass. Hvordan virker dette egentlig? Hos Commit sa de at det er akkuratt som zip'ing, du forminsker filene på disken.. vil da alle programmer virke etter jeg har gjordt d? Noen buggz med det? Jeg håper å komme tilbake til denne posten i mårra med masse svar. Ser frem til det! :smile: Lenke til kommentar
xoop Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Alle programmer vil fremdeles fungere, men ikke komprimer disker med mye komprimerte data, og for all del ikke komprimer windows katalogen og progamfiles katalogen. Det vil selvfølgelig gå med litt mer prosessorkraft når du kjører komprimerte filer. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Hmm.. når jeg høyre-klikker på hdd' iconet og all info om hdd kommer frem, står det en liten boks nedi hjørnet (som du kan krysse av): "Compress drive to save disk space" -hva vil skje viss jeg trykker på den, og "Ok"? Ja, jeg er redd for å prøve selv (Grunnet at det kan være risiko for at maskinen komprimerer *hele* disken automatisk, og da altså Windows "katalogen" også, som ikke skal gjøres, ifølge Xoop) Takk på forhånd--- Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Er det vits å ofre hastighet på å få et par MB mer plass på disken ? Ta heller en oppryddning, se igjennom det du har og slett det du ikke trenger lenger. Kan nesten love deg at det fungerer bedre enn å komprimere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå