FireLion Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Om folk synes spørsmålet er dumt så bryr ikke jeg meg. Det hadde skadet mer og ikke spurt først og blitt tatt som homofil. Enn omvendt. Og de som sier at ikke utseende har noe å si når man møter jenter tar jo litt feil her. Man drar ikke til Magaluf får å få seg et langvarig forhold. Dessuten sa jeg det om USA som en grunn for at jeg spurte om dette. Endret 4. mars 2009 av FireLion Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 For å få avklart det en gang for alle - NEI - du vil nok neppe bli oppfattet som homofil. Da Spania og de deromliggende områdene sannsynligvis har Europas mest utseendefokuserte mannlige befolkning vil nok litt voks i håret aksepteres Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Og de som sier at ikke utseende har noe å si når man møter jenter tar jo litt feil her. Man drar ikke til Magaluf får å få seg et langvarig forhold. Mighty fine will only take you somewhere half the time! (Creds OutKast) Utseendet har noe og si, men ikke alt. (Bare for å nevne det så er hvordan du kler deg mer viktig enn det grunnleggende utseendet) Dette gjelder også når dere kun er ute etter sex. Men uansett, det hjelper lite å kritisere fyren fordi han stiller et spørsmål. Han vil gjøre mest ut av trolig sin første "feste ferie" og derfor er litt usikker, det er ikke uvanlig det i 17 års aldern? Svaret er nei. Voks i seg selv vil ikke få deg til å fremstå som homofil! Endret 5. mars 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
deu Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Om folk synes spørsmålet er dumt så bryr ikke jeg meg. Det hadde skadet mer og ikke spurt først og blitt tatt som homofil. Enn omvendt.Dette gir jo ikke mening.... Du bryr deg ikke om folk synes spørsmålet er dumt (noe det ikke er), men du bryr deg om hva folk i et helt annet land, som du aldri har sett og aldri kommer til å se igjen, kommer til å synes om deg? Og uans, om en kar tar deg på rumpa, hva så? Get over it. Lenke til kommentar
deu Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva så? Wtf...Hvem var denne ment til? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er ikke bare 'hva så' om en kar tar deg på rumpa, men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er ikke bare 'hva så' om en kar tar deg på rumpa, men det er nå bare min mening. Kan jo bli merke. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Å, du vet hvordan det er. "Iiiik, homselus!" Lenke til kommentar
deu Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det er ikke bare 'hva så' om en kar tar deg på rumpa, men det er nå bare min mening.Er du usikker på din egen legning? Ellers hadde du ikke brydd deg, om vedkommende ikke gjorde det på en veldig provoserende måte, synes jeg.. At en homofil tar deg på rumpa, betyr ikke at du nå aldri kommer til å kunne leve som heterofil igjen og må bli homofil Endret 7. mars 2009 av deu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå