Gå til innhold

Voks i håret i syden?


Anbefalte innlegg

Om folk synes spørsmålet er dumt så bryr ikke jeg meg. Det hadde skadet mer og ikke spurt først og blitt tatt som homofil. Enn omvendt. Og de som sier at ikke utseende har noe å si når man møter jenter tar jo litt feil her. Man drar ikke til Magaluf får å få seg et langvarig forhold. Dessuten sa jeg det om USA som en grunn for at jeg spurte om dette.

Endret av FireLion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og de som sier at ikke utseende har noe å si når man møter jenter tar jo litt feil her. Man drar ikke til Magaluf får å få seg et langvarig forhold.

 

Mighty fine will only take you somewhere half the time! (Creds OutKast)

 

Utseendet har noe og si, men ikke alt. (Bare for å nevne det så er hvordan du kler deg mer viktig enn det grunnleggende utseendet) Dette gjelder også når dere kun er ute etter sex.

 

Men uansett, det hjelper lite å kritisere fyren fordi han stiller et spørsmål. Han vil gjøre mest ut av trolig sin første "feste ferie" og derfor er litt usikker, det er ikke uvanlig det i 17 års aldern?

 

Svaret er nei. Voks i seg selv vil ikke få deg til å fremstå som homofil!

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Om folk synes spørsmålet er dumt så bryr ikke jeg meg. Det hadde skadet mer og ikke spurt først og blitt tatt som homofil. Enn omvendt.
Dette gir jo ikke mening.... Du bryr deg ikke om folk synes spørsmålet er dumt (noe det ikke er), men du bryr deg om hva folk i et helt annet land, som du aldri har sett og aldri kommer til å se igjen, kommer til å synes om deg? :dontgetit: Og uans, om en kar tar deg på rumpa, hva så? Get over it.
Lenke til kommentar
Det er ikke bare 'hva så' om en kar tar deg på rumpa, men det er nå bare min mening.
Er du usikker på din egen legning? Ellers hadde du ikke brydd deg, om vedkommende ikke gjorde det på en veldig provoserende måte, synes jeg.. At en homofil tar deg på rumpa, betyr ikke at du nå aldri kommer til å kunne leve som heterofil igjen og må bli homofil :p Endret av deu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...