Gå til innhold

Voks i håret i syden?

Anbefalte innlegg

Skal dra til magaluf i sommerferien, og er usikker på om jeg skal klippe meg kort eller ha litt lengde på håret å bruke voks. Har hørt at å ha voks i håret er veldig homofilt i mange land, så lure på om det er noen som vet om det er vanlig i Spania. Skal dra dit for feste, så vil ikke virke homofil^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har jo hørt om folk i usa som er blitt tatt på rompa av homofile siden de går med voks, vet ikke om det er helt sant, men vil forsikre meg om at det ikke skjer med meg.

Sier du det? Hørt det av en kompis som har en ukjent venn som har en venn som sa det?

Lenke til kommentar

QUOTE(FireLion @ 04/03-2009 : 09:30)

jeg har jo hørt om folk i usa som er blitt tatt på rompa av homofile siden de går med voks, vet ikke om det er helt sant, men vil forsikre meg om at det ikke skjer med meg.

Sier du det? Hørt det av en kompis som har en ukjent venn som har en venn som sa det?

hva?

jeg var hjemme hos en venn, han sa det hadde skjedd med han og han hadde hørt det fra flere andre. lol.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd det, selv uten hår på hodet - og av alle ting så skjedde det her i NORGE! Fy faen ass, jeg trodde jeg skulle spy opp tarmene mine jeg. Faen det værste som har skjedd meg evva! :roll:

Om en annen gutt finner deg tiltrekkende så får du ta det som et kompliment, og heller bare høflig si at du ikke er interessert.

Lenke til kommentar

Haha, hvorfor bryr du deg om hva andre synes?! Drit i de. Om de (også jenter) synes du er "homofil" (hva har utseende/handlinger med en seksuell legning å gjøre, uans?!) pga. du bruker voks, ja, så er det bare å ignorere de, for det sier veldig mye om de som person......

Lenke til kommentar

Var der i fjor sommer (08) og kan garantere deg at voks i håret ikke blir oppfatta som homofilt. Er jo så å si bare skandinaviske folk der uansett, pluss alle de engelske da :hrm:

Kjør på med hva slags sveis du føler for du. Du får så mye rart i håret iløpet av kvelden uansett. Øl, sprit, sand, vann...you name it.

Du får det ihvertfall gøy ;)

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar
1991, ja. Det forklarer jo litt.

Ja, at det er en 18 åring som spør, forklarer jo litt. :roll: Hvor går grensen for hva du mener er ung egentlig?

Du er klar over hvor tåpelig dette høres ut?

Lenke til kommentar

OMG. Jeg har bodd i USA og brukt voks - og jeg ville da absolutt ikke tatt det som noe "gay sign"...

Ta det helt med ro. Homofile tar deg ikke rumpen bare fordi du er gutt/går med voks/ eller noen andre gode fordommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...