FireLion Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Skal dra til magaluf i sommerferien, og er usikker på om jeg skal klippe meg kort eller ha litt lengde på håret å bruke voks. Har hørt at å ha voks i håret er veldig homofilt i mange land, så lure på om det er noen som vet om det er vanlig i Spania. Skal dra dit for feste, så vil ikke virke homofil^^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har vært i spania flere ganger med voks i håret, så tror ikke det er noe du skal bekymre deg for. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 1991, ja. Det forklarer jo litt. Om du er bekymret for å bli oppfattet som homofil, så kan du styre unna to ting. Ikke stikk tungen din ned i halsen på menn på utesteder, og ikke spør tilfeldige menn om de vil bli med hjem for å ta deg hardt i rompen. Lenke til kommentar
FireLion Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 jeg har jo hørt om folk i usa som er blitt tatt på rompa av homofile siden de går med voks, vet ikke om det er helt sant, men vil forsikre meg om at det ikke skjer med meg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Du har nok ingenting å bekymre deg over. Er i Spania flere ganger hvert år og voks er noe som ganske mange bruker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 jeg har jo hørt om folk i usa som er blitt tatt på rompa av homofile siden de går med voks, vet ikke om det er helt sant, men vil forsikre meg om at det ikke skjer med meg. Sier du det? Hørt det av en kompis som har en ukjent venn som har en venn som sa det? Lenke til kommentar
FireLion Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 QUOTE(FireLion @ 04/03-2009 : 09:30) jeg har jo hørt om folk i usa som er blitt tatt på rompa av homofile siden de går med voks, vet ikke om det er helt sant, men vil forsikre meg om at det ikke skjer med meg. Sier du det? Hørt det av en kompis som har en ukjent venn som har en venn som sa det? hva? jeg var hjemme hos en venn, han sa det hadde skjedd med han og han hadde hørt det fra flere andre. lol. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Tror ikke du skal ta alt vennnen dine sier for god fisk min gode mann Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Tror det er mer akseptabelt at menn fjonger seg til i Spania enn i Norge. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg vil driste meg til å påstå at det er bedre å bli oppfattet som homofil enn intolerant og ignorant. Lykke til med festingen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 jeg har jo hørt om folk i usa som er blitt tatt på rompa av homofile siden de går med voks, vet ikke om det er helt sant, men vil forsikre meg om at det ikke skjer med meg. Jeg har opplevd det, selv uten hår på hodet - og av alle ting så skjedde det her i NORGE! Fy faen ass, jeg trodde jeg skulle spy opp tarmene mine jeg. Faen det værste som har skjedd meg evva! Om en annen gutt finner deg tiltrekkende så får du ta det som et kompliment, og heller bare høflig si at du ikke er interessert. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Eneste kjipe erfaring med å bruke voks i syden er at den 'fordamper' i varmen og ødelegger håret helt. Lenke til kommentar
deu Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Haha, hvorfor bryr du deg om hva andre synes?! Drit i de. Om de (også jenter) synes du er "homofil" (hva har utseende/handlinger med en seksuell legning å gjøre, uans?!) pga. du bruker voks, ja, så er det bare å ignorere de, for det sier veldig mye om de som person...... Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Var der i fjor sommer (08) og kan garantere deg at voks i håret ikke blir oppfatta som homofilt. Er jo så å si bare skandinaviske folk der uansett, pluss alle de engelske da Kjør på med hva slags sveis du føler for du. Du får så mye rart i håret iløpet av kvelden uansett. Øl, sprit, sand, vann...you name it. Du får det ihvertfall gøy Endret 4. mars 2009 av black_sheep Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hva!!! Var da som svarte! Ble tatt på dikken mitt i en pub sånn helt uten videre, bakfra. Fra en fyr. Tror jeg hadde voks i håret. Hmm. Men uansett! Endret 4. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ekte strandgorillaer har voks i håret. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 1991, ja. Det forklarer jo litt. Ja, at det er en 18 åring som spør, forklarer jo litt. Hvor går grensen for hva du mener er ung egentlig? jeg har jo hørt om folk i usa som er blitt tatt på rompa av homofile siden de går med voks, vet ikke om det er helt sant, men vil forsikre meg om at det ikke skjer med meg. Du er klar over hvor tåpelig dette høres ut? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hvis voks i håret gjør deg til homse må jo alle menn i Italia være homser? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 jeg har jo hørt om folk i usa som er blitt tatt på rompa av homofile siden de går med voks, vet ikke om det er helt sant, men vil forsikre meg om at det ikke skjer med meg. Det historien ikke sier noe om, er at disse personene også gikk med trange skinnbukser og Gay Pride t-skjorter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 jeg har jo hørt om folk i usa som er blitt tatt på rompa av homofile siden de går med voks, vet ikke om det er helt sant, men vil forsikre meg om at det ikke skjer med meg. OMG. Jeg har bodd i USA og brukt voks - og jeg ville da absolutt ikke tatt det som noe "gay sign"... Ta det helt med ro. Homofile tar deg ikke rumpen bare fordi du er gutt/går med voks/ eller noen andre gode fordommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå