Bono81 Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Har problemer med at maskinen restarter seg når windows starter (får en blå skjerm som forsvinner raskt)...Bruker Win Xp Pro Noen som veit hva som må gjøres? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Gå til System Properties, velg Advanced fanen og trykk på Settings knappen for Startup and Recovery. Deretter, omtrent midt på neste dialog boks, velger du vekk Automatically Restart. Neste gang du får blåskjerm så blir den der og du kan forhåpentligvis se hva som forårsaker feilen. Telcontar Lenke til kommentar
Bono81 Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Var d i BIOS du mente...klarte ikke å finne d nei... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Høyre klikk My Computer og velg Properties, da er du inne i System Propterties. Telcontar Lenke til kommentar
Bono81 Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Problemet er at jeg ikke får startet maskinen! Den bare restarter når jeg kommer til welcome screenen...:sad: Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Sikkert ikke det du vil høre men..... Dropp XP Det er så mange som har driverproblemer med XP, og det bare bekrefeter det jeg sier...vent til første eller andre servicepakke er ute..det er overhode IKKE noe poeng å gå over på XP enda...og sånn for å drive poenge hjem..XP er tregere enn både ME og Win2k, under testing. AKIRA Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Hva med å holde F8 tasten nede under oppstart og velge å starte i Safe Mode. Telcontar Lenke til kommentar
Bono81 Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Tenker jeg går for et annet OS.... Har prøvd safe mode men d skjer d samme der. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Jepp, da ser det ikke særlig bra ut nei. Finnes jo utallige ting som kan være årsaken, men den første og opplagte er jo å oppdatere BIOS. Husker jeg skulle innstallere Win2000 på en litt eldre maskin, den gikk bare i loop. Kom seg fint forbi bootinen og til Win98 og så restarten den bare. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå