Gå til innhold

MP3 spiller til SE

cnil

Anbefalte innlegg

Jeg har en t68/m/i (kall det hva du vill), og er interesert i å høre noen erfaringer med mp3 spilleren hpm-10.

Noe av det jeg ønsker svar på:

-Lydkvalitet, bra - dårlig?

-Overføring, treig - rask (med medfølgende utstyr)

-Brukervennlighet, med tankte på om den faller lett av når man sykler/går/springer eller lignende. <-- vesentlig

-Hva bør jeg maks betale?

-andre ting, erfaringer, anbefalinger, tips... osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke mp3-spilleren selv men de jeg har testet sitter jeg igjen med dette inntrykket.

Hvis du kun skal ha 32 Mb går det greit å overføre med den medfølgende kabelen. Hvis større minnebrikke bør du nok skaffe deg en ren USB MMC leser, mye raskere! Dessuten hvis du har digital kamera eller liknende kan du kjøpe deg en flerfunksjonell minne-leser som leser flere minnekort.

Kontakten mellom mp3-spiller og telefon, denne er litt catchy. Hvis du har den i en stor lomme så går det greit. Men hvis du putter den i bukselomma så skal det ikke mye til før spilleren knekker, eller holder på å knekke ihvertfall. Men dette er kun en følelse jeg fikk når jeg puttet den i bukselomma.

Lydkvalitet helt kurrant.

Nå hater jeg det medfølgende headsettet da disse gir dårlig lyd sammenlignet med ordentlige headsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...