johome Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg har tenkt å skaffe meg en multifunksjonsskriver og er litt usikker på hva jeg skal velge.Har hørt at Epson Stylus PX700W skal være bra , eller ? Installere OS på en disk : ____________________________________BIOS må stå i IDE + Compatible modus.Slikt blir det i AMI BIOS : 1 :2 :3 : Slik bruker du HDDErase : 1 :2 :3 :4 :5 :Etter at du har rebootet, gjentar du de første punktene på nytt til du kommer hit :6 :7 : HDDErase______________Slik bruker du Paragon Partition Manager til å klone : 1 :Jeg kloner ifra disk 0 til disk 4.2 :3 :Jeg velger her disk 4.4 :5 :6 :7 :Jeg brukte i underkant av 10 minutter på det hele.8 :Kloningen er nå ferdig.Jeg hadde allerede gjort dette en gang tidligere (helt til venstre). http://vimeo.com/13560319hdderase33.rar____________Easeus Todo BackupSlik kloner du : 1 : Velg "Disk Clone"2 : "Source Disk" er den disken du skal klone ifra (Crucial C300)3 : "Destination Disk" er den disken du skal klone til (Intel SSD)4 : Her bør man resize før man kloner5 : Ca 150 MB reservert av systemet burde være nok6 : Velg "Proceed" og du bare venter på at den gjør seg ferdig ( kan ta litt tid) [table][/th][th]Nvidias offisielle drivere"Åpne" AMD-drivereÅpent:Untatt blobUntatt firmwareEffektstyring: (påvirkes av ytelse)Full støtteEksperimenteltYtelse:Toppytelse i GL2,3,4Har kommet seg i GL2, men fremdeles langt bak ellersStabilitet:Bra, minst like bra som Windows-driverVariabelt, noen maskinvare-/driver-kombinasjoner fungerer greitVideoakselerasjon:BraKommer seg på noen GPUerOpenGL/CL-støtteGod~5 år bak, enkeltfunksjoner av variabel stabilitetAA-støtte:SSAA, MSAA og CSAA opptil 32x(64x i SLI).Også støtte for FXAA selv om ingen burde bruke det.GrunnleggendeSpillprofiler:I medfølgende GUIFinnes det fra tredjepart?Overklokking:I medfølgende GUIEksperimentelt fra tredjepartD3D 9:N/AEksperimentell "støtte" med fikling i driver og wine.[/table]2011-10-24_000508.pdf Endret 18. desember 2014 av johome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå