cruelphotography Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Del 1 og 2 av en liten serie jeg lager; Mad Hatter. Div. bilder tatt med denne - if I may say so; rather awesome hatten jeg har kjøpt på tilbud hos H&M. Bilde nr 1; tatt for en stund siden med en hasselblad h2d + 80mm 2,8, behandlet som en x-pro. Bilde nr 2; tatt idag med en 1d mk ii + 2470L, behandlet med min favoritt gradient blend =D kommer nok noe mere til serien på min blog i dagene som kommer; http://blogg.cruelphotography.com Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Muligens det bare er meg, men synes ikke lyset fungerte her. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Du må nesten spesifere hvilket bildet; og kanskje utdype litt hvorfor? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Bilde 1: I henhold til min nylig maskinkalibrerte skjerm ser ikke fargene helt friske ut. Viser veldig lite detaljer i hatten også. Bilde 2 og 3: Disse ble altfor mørke synes jeg. Bare min personlige mening, men synes ikke disse bildene viser samme kvalitet som andre bilder jeg har sett fra deg i det siste. Om det er en dyp plan bak disse bildene så virker den ikke for meg Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 komposisjon på børste bildet likte jeg.. savne detaljer til lua som du skryter av .. de 2 andre bli vell mørkt, tenke fort at det hadde passet med siluette til de der. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg hadde definitivt sansen for det første, "kryssprosesserte". Det meste stemmer for meg, men jeg syns nok hatten var i overkant gjengrodd. #2/3 var mørke, og enda mer gjengrodde, men lyssettingen funker på mange måter ganske greit i mine øyner, og gir et ganske kult uttrykk. Endret 4. mars 2009 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå