chrissn Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Her er to bilder jeg tok for et par dager siden Sprukket hav Ensom benk Hope you like EDIT: endret tittel på et bilde Endret 4. mars 2009 av Chrissn Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg likte begge bildene. fin komposisjon og god bruk av kontrastmulighetene som ligger i SH. Men bildene kunne blitt hevet med "det lille ekstra". F.eks. i det nederste bildet kunne ei rød, forlatt dameveske og kanskje ei rød pensko tilført bildet en historie. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 liker den siste jeg.. urbant og flott Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Liker disse. Fin S/H konvertering. Harde kontraster. Jeg ville absolutt ikke tilført noen rød dameveske eller sko. Vil si dette er bilder som absolutt ikke trenger noen historie. Dette er kunst, det er fint å se på. Trenger ikke å tolke noe. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 digger den første, ikke fult like mye den andre Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Liker disse. Fin S/H konvertering. Harde kontraster.Jeg ville absolutt ikke tilført noen rød dameveske eller sko. Vil si dette er bilder som absolutt ikke trenger noen historie. Dette er kunst, det er fint å se på. Trenger ikke å tolke noe. For meg havner disse bildene i kategorien pent-å-se-på-neste-bilde-takk, altså et pent førsteinntrykk og så ingenting mer. I denne kategorien er det maaaange bilder og det er vanskelig å heve seg over, men det er der de gode bildene ligger. bilder som du ikke slipper så lett, bilder du ser på i mer enn tre sekunder, bilder som setter igang tanker eller følelser. Forslaget mitt om en rød vske trenger absolutt ikke å være bra i seg selv, men poenget var å si at bildene har (i mine øyne) potensiale til å heves høyere med noen enkle effekter. Slik som de fremstår nå er de lette å glemme. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Tusen takk alle sammen veldig mange forskjellige synspunkter flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå