Tåkefyrste Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 så nå nettopp at komplett har fått inn Sapphire Radeon 9800 Pro på lager.. Jeg har ventet på dette utrolig lenge, men nå lurer jeg faktisk på om jeg skal vente på 256mb versjonen... Noen her som skal ha seg en 9800pro snart? Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hoho! Tøft! Jeg har Radeon 9700 Pro, så venter nok litt før jeg investerer i et nytt kort. Men hadde nok valgt 256 MB versjonen hvis jeg skulle kjøpt idag! Da blir du kongen på haugen Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ahh...Var et par uker siden det kom ut på komplett... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 ahh...Var et par uker siden det kom ut på komplett... var vel en par uker siden de la det til produktlisten sin, men nå har de fått det inn på lager, og det er kun noen timer siden Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Nei...jeg så at de hadde det inne på lager for noen uker siden... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Det finner jeg heller tvilsomt, jeg presiserer at det Radeon 9800 Pro vi snakker om her, og det har ikke komplett hatt på lager før nå nylig, sjekket personlig tidligere ikveld, og da sto det at de ventet det inne den 24.04.03.. så det ser tydeligvis ut at de har fått det inn en dag tidligere.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ja jeg snakker om Sapphire 9800PRO 128MB! Kanskje de har fått inn et nytt lass nå...C0bra kan bekrefte dette...han har ikke internet enda så han kan ikke poste, men han så det han også...det var vel ca. 2-3 uker siden... Lenke til kommentar
Dal Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 *gagle* for en pris! Menne.. noen som vet hvilket støynivå dette kortet ligger på? Eller, noen som vet hva som sies å være det mest støysvake 9800pro-kortet? Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hercules kortet av radeon 9800pro var det et støynivå på 28db hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Komplett har definitivt ikke hatt det på lager før nå, det har heller ikke andre forhandlere i Europa. Komplett er notorisk når det gjelder å annonsere produkter tidlig, med en lagerdato som er tatt rett ut av hasjtåka... Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ADDITIONAL POWER CONNECTION REQUIREMENTS The Radeon 9800 Pro must be connected to the computer? power supply to meet its performance and high-speed memory requirements. In order to supply the ATI Graphics Accelerator card with the necessary power, we have included the Power Extension Cable. Use the Power Extension Cable to connect the Radeon 9800Pro to the computer? hard Drive power connector. Den trenger ihvertfall sin ekstra kraft Så vet ikke med støynivået.. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Morsomt å se at både Sapphire Radeon 9800 Pro og Terratec GeforceFX 5800Ultra koster 4545kr. Hvis jeg skulle bruke så mye penger på et skjermkort (noe jeg aldri kommer til å gjøre) ville jeg garantert valgt Radeon 9800Pro. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Morsomt å se at både Sapphire Radeon 9800 Pro og Terratec GeforceFX 5800Ultra koster 4545kr. Hvis jeg skulle bruke så mye penger på et skjermkort (noe jeg aldri kommer til å gjøre) ville jeg garantert valgt Radeon 9800Pro. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Fra; [email protected] Lev.dato 23.04.2003, Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB, Forsendelsen er klargjort for avsending. Dyrt, men skal bli godt med nytt kort Lenke til kommentar
Chief Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 ADDITIONAL POWER CONNECTION REQUIREMENTS The Radeon 9800 Pro must be connected to the computer? power supply to meet its performance and high-speed memory requirements. In order to supply the ATI Graphics Accelerator card with the necessary power, we have included the Power Extension Cable. Use the Power Extension Cable to connect the Radeon 9800Pro to the computer? hard Drive power connector. Den trenger ihvertfall sin ekstra kraft Så vet ikke med støynivået.. Støynivået er ganske lavt! Og om man tenker på GeForce FX og støy er en faktor for å velge kort, så er de fleste FX kort levert med 1 eller 2 turbinvinfter og de bråker noe grisejævlig, det er helt uholdbart å sitte å høre på i lengden! -Chief- Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Fra; [email protected] Lev.dato 23.04.2003, Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB, Forsendelsen er klargjort for avsending. Dyrt, men skal bli godt med nytt kort U bastard! Jeg har råd jeg også, men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil kjøpe det enda.... Litt rart fordi, for en par uker siden klarte jeg nesten ikke å vente til det kom, men nå venter jeg med å kjøpe, vel vel, that's me! Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Litt rart fordi, for en par uker siden klarte jeg nesten ikke å vente til det kom, men nå venter jeg med å kjøpe, vel vel, that's me! Det pleier å være sånn. Man blir helt "rusa" en uke eller noe sånt over tanken på å skaffe seg en ting. Også "lander" man og tenker at det egentlig ikke er så viktig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Litt rart fordi, for en par uker siden klarte jeg nesten ikke å vente til det kom, men nå venter jeg med å kjøpe, vel vel, that's me! Det pleier å være sånn. Man blir helt "rusa" en uke eller noe sånt over tanken på å skaffe seg en ting. Også "lander" man og tenker at det egentlig ikke er så viktig. Been there, maaaange ganger. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Men når går 9700pro ned i pris da? Jeg vil ha nytt skjermkort snart! Databutikken fukka opp bestillinga mi av 9500pro, så nå vil jeg ha 9700pro. 9800->ny 9700->gammel 9700->dyr pris->ned Lenke til kommentar
Joar Viking Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Apollox, ser ut som du har et G2 kort, da har du jo mye igjen for å bytte til 9800. Go for it dude! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå