Lord Britishface Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nå, hvordan går det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Sesong 1 av Lost er ganske spennende, så vi klarer oss fint. Det er dog på tide med litt mat, en liten gåtur, kanskje en Cola - vi får se hvordan det utvikler seg. Å sitte i ro på sofaen er en fin måte å ikke bruke energi på, men etterhvert begynner man å merke at kroppen og hjernen forfaller. Vi har det ihvertfall helt jævlig akkurat nå og har glemt hvorfor vi valgte å gjøre noe sånt når vi endelig hadde en fridag, men det er for sent til å snu nå. Onward! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) I sannhet episk. Jeg anbefaler matlaging for å holde det gående. Noe som er litt stress å tilberede og brenner i halsen på vei ned. Vindaloo, for eksempel. Endret 4. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Få romkameraten din til å skrive oppgaven min, så vinner du garantert. Dette ble herved bevist av meg selv, sov nettopp en time og har nå dårlid tid. Damn. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 og dere holder fortsatt på eller? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nå, det har jeg liten tro på. Jeg har jo vært våken lenger, og jeg konkurrerer ikke engang. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 så lenge det ikke er no på spill, vil de nok ikke holde ut lenge, hvis det hadde f.eks vært en pengepott hadde de vært oppe en del dager Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Å sjå på TV for å halde seg vaken er jo massiv fail, hjelper ikkje om det er aldri så spanande, ved å sitje i ro heile tida vil ein til slutt sovne. Fysisk aktivitet eller gaming er det beste. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Forslag til avhengighetsdannende flash-spill (el.l.) da? Jeg har ødelagt døgnrytmen min for tiden, er derfor dødtrøtt nå, og er ikke hjemme før om 4-5 timer. Anyone? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 beste forslaget er å få fram de beste FPS spillene, da holder man seg våken lenge, er ikke noe problem å spille BF2 6 timer i strekk. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Forslag til avhengighetsdannende flash-spill (el.l.) da? Jeg har ødelagt døgnrytmen min for tiden, er derfor dødtrøtt nå, og er ikke hjemme før om 4-5 timer. Anyone? Prøv å slå rekorden på dette : http://skijump.visitnorway.com/ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 BF2 på laptop midt i kantinen på det juridiske fakultet ved UiB er litt overkill. Tror jeg går for kaffe + skijump (eller eventuelle andre forslag, om noen har). Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 BF2 på laptop midt i kantinen på det juridiske fakultet ved UiB er litt overkill. Tror jeg går for kaffe + skijump (eller eventuelle andre forslag, om noen har). Eller du kan spille jump.. Blir garantert avhengig Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 eller gå for tetris, DET er vanedannende det, spilte så mye en gang at jeg drømte om det Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Eller du kan spille jump.. Blir garantert avhengig Jump? Er allerede smålig avhengig av skijump. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Mente run.. http://www.123spill.no/spill/2242.php Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hrmf, hater deg... (Neida, takk.) Lvl 20 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå